prijs stijging stokke Xplory

Discussion in 'De babyuitzet' started by yasmientje, Apr 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmientje

Jan 4, 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Een vraagje kijk zojuist op de website van babydump en zie net dat de stokke xplory nu opeens weer 899 euro kost terwijl deze al maanden voor 749 te koop was. Weet iemand waarom de prijs elke keer zo sterk verandert?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Geen idee, wij hebben hem een poos terug bij de Gardo gekocht, toen was hij slechts 590!

Goed googlen dus, bij de ene winkel is hij een stuk duurder dan bij de andere.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat is met de bugaboo gebeurd die is ook 100 euro duurder (wat mij verteld werd dat het door de koopkracht komt:()

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Onze Stokke hebben we bij Prenatal in de aanbieding gekocht destijds.
    Kwamen toen uit op ongeveer 700 euro geloof ik .. Maar anders was ie dus ook duurder, komt het niet omdat het het nieuwe model is? Eind 2010 stonden nog veel de oudere modelen te koop, begin 2011 is er het nieuwe model gekomen.

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb mijn stokke (2011 model) voor 1100 euro gekocht is wel 2maanden geleden.
    inclusief voetenzak, parasol, verzorgingtasje, en slaapzak + Gratis Luiertas
    Nu is het 250 euro duurder geworden...

6. 1988

1988 Niet meer actief

Wij hebben de stokke model 2011 gekocht in december bij babydump voor 590 euro zonder accessoires. Dit kwam mede doordat de prenatal toen een actie had en heb hier toen over gemaild met de babydump en die konden hem toen aanbieden voor 590 euro!

Dus zou als ik jou was even contact leggen met de babydump.

groetjes

7. Devero

Devero Actief lid

Dec 5, 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben het ook gehad met onze Maxi Cosi Mura.
    De ene week waren we aan het rondkijken en hadden een keuze gemaakt, het kwam ook mooi uit dat de winkel praktisch bij ons om de hoek zat. Een paar dagen later was de wagen daar ineens 270 euro duurder! Ik heb hierover een mailtje gestuurd, vooral omdat zij op dat moment de enige waren die hun prijs hadden verhoogd. Kreeg een hele nette reactie terug, met daarin de uitleg dat de leverancier niet langer akkoord ging met de 'bodemprijzen' en dus een minimumeis stelt aan de verkoopprijs. Dit zou voor alle winkels gelden en hoewel zij hun prijs toen nog niet hadden aangepast, zouden ze dat wel moeten doen. En binnen een week was de prijswijziging ook bij de andere winkels doorgevoerd. Werd na een aantal weken overigens wel weer goedkoper...

Geen idee of dit voor de Stokke ook geldt, maar het zou kunnen natuurlijk. Ik zou even contact opnemen met de winkel. En evt. besluiten om even af te wachten wat de prijs doet?

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Iemand schreef hier laatst al dat zulke merken niet langer mee gaan doen aan prijsacties van de grotere babywinkels, dus het zal me niets verbazen...
    Wel errug jammer!

Share This Page