hallo meiden, wij hebben voor onze oudste een maxi cosi priori xp en die bevalt super. de jongste zit nog in de maxi-cosi cabriofix maar dit zal natuurlijk niet al te lang meer duren. denk nog een maandje of drie vier! nu is mijn vraag wat te doen. nog een priori erbij kopen? donique is pas 11,5 kilo dus die kan echt nog niet in de rodi! of kan ik beter een andere van maxi-cosi kopen? wat zijn jullie ervaringen? ik vind de rodi al zo vroeg een beetje eng kus
Ik lees dat de rodi vanaf 15 kilo is. Ik zou het dan ook zeker niet eerder doen. Dus gewoon een tweede priori (of een soortgelijk stoeltje) kopen.
jawel he? nee de rodi is echt nog te groot~. dan toch maar een tweede priori weet iemand het verschil tussen de sps en de xp?
Ik zou er nog een priori bijkopen. Je dochtertje is net twee en pas 11,5 kilo. De priori is te gebruiken tot 18kg (of ongeveer 3,5 jaar). De opvolger staat los op de bank en de kleintjes moeten de normale gordel gaan gebruiken om de stoel en zichzelf op plaats te houden. Het verschil: geen idee. Heb net even op de site van maxicosi gekeken, maar daar staat bij beide stoeltjes hetzelfde. Zou je even in de winkel moeten vragen denk ik.
ja ik denk dat ik idd voor nog een priori ga kijken. kan ik lekker even snuffelen voordat ik iets koop en een aamnieding afwachten! gr kim