Ik ben voor mijn dochtertje van 11 weekjes op zoek naar een leuke babygym... Iemand een idee? Ik wil er graag eentje met muziek en lichtjes en waar ze zelf al snel bij kan. Ik had zelf deze in gedachte Muzikale Oceaan 3-in-1 Activiteitencentrum - . Iemand ervaring met deze babygym. Heeft iemand noig tips waar ik op moet letten.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
Wij hadden de babygym van Chicco. Die kan in 2 standen en ik legde Kyra er toen op haar ruggetje onder. Ze kon al vrij snel bij de 2 hendels. Als ze die aanraken en naar achter of voor duwen, geeft hij een muziekje met lichtjes erbij. Heel leuk!
Mijn zoontje heeft hem gehad, maar we gebruiken eigenlijk altijd het boxkleed met speelbogen met diertjes eraan. Op zich is hij wel leuk en kunnen ze er lang mee spelen. Oppaskindje liep er mee door de kamer toen hij nog niet kon los lopen, ook een mogelijkheid dus Maar hier staat hij meestal boven.
die van winny ken ik niet , die andere hebben we zelf en ze vind er echt niks aan. het enige waar ze altijd mee speelt is die rode kikker die er aan hangt. die trekt ze er vanaf en daar zit ze de hele dag mee in haar handen. verder kijkt ze er niet naar om. we hebben een groot speelkleed met van alles er aan en daar heeft ze zelf meer plezier mee dan de babygym. maar is natuurlijk bij elk kindje anders, misschien vind jou kindje hem wel helemaal geweldig
Ik heb een Gymini van Tiny Love. Tiny Princess heette die geloof ik. De roze in ieder geval. Hier (nog steeds!) een heel groot succes!!
Ik vind die van lamaze heel gaaf, vodn em net iets te duur...heb nu van Bright starts...ook heel leuk, alelen geen lichtjes... Ik hang er trouwens ook eigen speeltjes aan
hallo wij hebben die van winni the phoe is echt heel erg leuk ons zoontje is 13 weken je kan hem zelfs ook aan het bed vast maken en er zit een nacht stand op en ons zoontje van twee vind hem ook nog leuk
ik weet niet of je dit wat vind. wij hebben deze voor onze kleine meid, en ze vind hem helemaal leuk. hij was maar rond de 15,-. Hij kan ook prima in de box etc! Succes met uitzoeken, er is ook zoveel te koop voor de kids!
De gym die jij in gedachten hebt Muzikale Oceaan 3-in-1 Activiteitencentrum - hebben wij hier ook. Hij staat nu inmiddels bij mijn moeder omdat ze af en toe oppast, maar als Sven daar is speelt hij er nog steeds mee. En je kan hem zo instellen dat ze er in de wipstoel mee kunnen spelen, maar als ze kunnen staan kun je de stand veranderen. Dus hier een enorm succes en wat ook nog fijn is: leuk geprijsd.
Die is echt leuk ! Ik vind het zeker een aanrader. Wij hebben hem gekregen van onze vrienden in het kraam-cadeautjes-pakket!! Echt heel erg leuk. Ons zoontje heeft er (en nog steeds) veel plezier van. De lampjes trekken erg de aandacht, en het geluid kun je ook op halve stand zetten dus totaal niet irritant. Hij heeft er al heel veel plezier onder gehad! Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden en kan nog niet helemaal zelfstandig zitten. Eronder liggen is nu weer een heel andere belevenis, want meneer doet zijn benen eronderdoor en trapt hem dan weg! Trots dat hij dan is!! Straks als hij zelfstandig kan zitten, dan kun je hem weer in een andere stand zetten zodat hij er dan goed bij kan. En als hij kan staan kun je hem weer veranderen.