Dag beste moeders, Gister avond legde ik mijn 1-jarig zoontje op bed met enkele kleine bultjes op zn been, verder geen aandacht aan besteed. Snachts werd hij echter wakker met wat verhoging en zat helemaal onder! Er zitten grote rode plekken overal en daarop dan van die 'brandnetel prik-achtige' bultjes. Hij heeft de hele nacht zowat niet geslapen uren achter elkaar mee gelopen en gedaan. Sochtends werd hij wakker en was alles weg ook geen koorts, nu wordt hij na een uur slapen wakker en zit hij weer helemaal onder! Is dat de vijfde of zesde ziekte of zo? Ik weet wel dat mijn oudste een van die 2 heeft gehad maar die had gewoon op zijn romp en armen allemaal van die kleine rode puntjes/vlekjes. Dit ziet er heel anders uit. Zou vandaag de huisarts bellen maar was k helemaal vergeten
Ik dacht als eerste waterpokken, maar die trekken niet weg en komen terug. Rode plekken met muggebeet achtige bultjes klinkt als galbulten die ik een keer heb gehad. Dat kan wel wegtrekken en weer terugkomen, maar ik heb geen idee of kinderen dat ook kunnen krijgen? Heeft hij er jeuk aan? Misschien morgen dan even de huisarts bellen, die weet er vast meer van
Ja inderdaad ze lijken ook een beetje op kleine muggenbultjes, als ik eroverheen wrijf gaat het rode weg en je zit dan alleen een bultje zitten in huidskleur.. heb trouwens niet het idee dat er vocht in zit of zo... weet niet wat galbulten zijn hihi. Hij zat gister nacht echt helemaal onder en sochtends was er nergens een plekjes of bultje te bekennen en nu zit het weer overal . had vannacht trouwens wel de huisartsenpost gebeld omdat die dingen mij niet bekend voorkomen maar die vond er geen haast bij en moest sochtends maar de huisarts bellen..nja dat wordt dan maar morgenochtend ja het jeukt trouwens