wie is er bekent met het Remi plus autostoeltje??? het autostoeltje is ECE-R44 goed gekeurd vind het wel een mooi stoeltje voor een hele schappelijke prijs!... vind 200 euro echt te gek voor een stoeltje graag jullie menig! oh is nu 70% afgeprijst! hahahah das helemaal mooi!... groetjes!
Ik zou het niet doen. Dat hij ECE gekeurd is wil niet zo heel veel zeggen, alle stoeltjes die je koopt in Nederland moeten aan minimale eisen voldoen. Ik heb altijd het idee dat de goedkope stoeltjes gewoon minder stevig zijn en dat blijkt ook vaak uit testen van de ANWB en de Consumenten bond. Ik heb er voor gekozen om iets meer geld uit te geven en een steviger stoeltje te kopen. Wij zijn ook naar de winkel gegaan om te kijken waar Jelle het beste in zat en vervolgens dat stoeltje gekocht op internet. 200 euro vind ik ook heel veel voor een stoeltje, Jelle heeft een Romer king gehad, gekocht voor 150 euro en daar doet Jitte nu ook mee. Dus hij word al 3 jaar (edit: Al bijna 4 jaar) intensief gebruikt.
Ik heb deze stoel 2 maanden geleden gekocht. Omdat er ook bij stond dat hij in ligstand kon, en dat vond ik wel erg fijn. En hij was toen in de aanbieding!! Nou die ligstand stelt dus niks voor. Hij zit dan nogsteeds erg rechtop. Heb de stoel even gebruikt om te testen, maar vond ons mannetje er toen toch nog te klein voor.... Heb ook nog niet helemaal ontdekt hoe hij nu goed vast moet in de auto. Dus heb hem even boven op zolder gezet en als onze man wat groter is, ga ik hem gebruiken. Nu nog de maxi cosi, tot ongv. 9-12 mnd. Hij is wel goed, mooi, netjes en stevig. Dus naar mijn idee wel een goeie stoel. Wij willen graag 2 stoelen, zodat ze vast in onze auto´s kunnen blijven staan. Maar denk toch dat de andere een ander merk word. De maxi cosi van 9maanden en ouder is ook vaak in de aanbieding voor 100 euro, dus ook niet zo duur!