sluitlaken

Discussion in 'De babyuitzet' started by anja 29, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    wie heeft er ook een sluitlaken gekocht en heeft de sluitlaken toch voor gebruik het maar eerst uitgewassen!

groetjes anja :)

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ikke!
    Leek mij veel frisser. Maar nu heb ik hem niet meer nodig helaas wegens geplande keizersnede.....

Groetjes, Mirelle.

3. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Waar denk je het sluitlaken voor te gebruiken? Is dat handig? of prettig? Ik heb er wel eens over gelezen, maar lijkt mij nu ook erg warm..

4. Niet meer actief

ik was alle nieuwe spullen van textiel eerst uit

logisch toch :(

5. Niet meer actief

ik heb de sluitband gebruikt hoor na de keizersnee was volgens de verpleegsters in het zh geen probleem en voor mij voelde het ook VEEL prettiger, doet totaal geen pijn

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ik heb gisteren de sluitband gekocht. Al dat geknoop met dat sluitlaken is niets voor mij. Dit is gewoon een lange elstieken band en zit ook niet gekreukeld ofzo. ben allergisch voor kreukels! ;)

7. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    Ja vroeg me alleen af of je het eesrt uitwast omdat op de verpakking staat dat de sluitlaken al is voorgewassen!
    Lijkt me wel een gedoe dat vast knoppen maar missschien weet de kraamzorg het ook wel!

8. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Oh fijn, ik dacht dat het niet kon ivm wond.
    Joepieieieie!

Groetjes, Mirelle.

9. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Waar kopen jullie zo'n sluitlaken/ sluitband? Ik geloof dat zo'n band wel heel gemakkelijk is als je het laken nog moet knopen...

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    ik heb het sluitlaken gebruikt, maar zowel de verpleegster als de kv haddne hier geen ervaring mee. Dus bereid manlief maar goed voor. De mijne heeft mij ingeknupt

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Op de site www.motherwear.nl of www.sluitlaken.nl of www.sluitband.nl staan de adressen waar je ze kan krijgen. Zie je ook meteen een plaatje hoe kunstig alles geknoopt is.
    Ik heb de band idd gekocht omdat dat geknoop niets voor mij is.

12. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    ik heb hem bij de thuizorgwinkel gekocht :)

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Die staat er idd ook bij. Maar die zijn hier in het noorden vrij dun gezaaid. Ik heb 'm idd ook via de thuiszorgwinkel van het MCL

Share This Page