Welk autostoeltje hebben jullie als opvolger voor de maxi-cosi? Ik begreep dat de maxi-cosi tobi en de Romer king pro het beste uit de test kwamen maar ook dat sommige beter passen in bepaalde merken auto's. Ik rijd een Fiat Grande Punto en mijn man een Ford Focus. Heeft iemand hier ervaring mee, of tips voor welke het beste is? Edit moderator: verplaatst naar De babyuitzet
Volgens mij kwam de Priorifix samen met die Romer en de Kiddy infinity pro als beste uit de laatste test. Wij hebben de Kiddy infinity pro, maar ik zou je inderdaad wel aanraden om zowel je kind in de verschillende stoeltjes te zetten en te kijken hoe het stoeltje in de auto staat. Heb geen ervaring met de auto's die jij hebt.
Volgens mij kwamen deze stoeltjes idd het beste uit de test. Wij hebben zelf de priori xp zonder isofix systeem bevalt ons prima.
@Kiwi1: Welke Romer heb je dan? De king pro of de duo plus? En waarom bevalt hij zo goed? Ben erg benieuwd omdat ik ook aan een Romer zit te denken. Wilde eerst een mc Tobi kopen maar die kwam minder goed uit de test.
Ik ben wezen kijken in de winkel, kind in de stoeltjes gezet (maxicosi tobi en romer king plus). De Römer zat gewoon beter, dus die is het geworden. Wij bevestigen het stoeltje gewoon met de autogordel en dat gaat prima. Al moet ik zeggen dat de gordel een beetje dubbel zit lang 1 punt van de autostoel, maar daar heb ik Römer over gemaild en dat is geen bezwaar volgens hen. Stoel zit ook gewoon als een huis in de auto. Ik raad je aan om toch te kijken naar waar je kind goed in zit. In principe zijn de autostoeltjes allemaal streng gekeurd. En zullen er best uitblinkers zijn, maar als je erop let dat je een goedgekeurd zitje hebt, zit je volgens mij goed.