Slechte eter...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anouk07, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk07

Anouk07 Lid

30 jul 2007
    40
    0
    0
    Hallo,

ons zoontje van 20 maanden eet slecht de laatste tijd. Warm eten gaat wel goed en een toetje erna ook maar brood gaat niet. Hij eet smorgens en tussendemiddag niets. Wilt ook geen fruit, soms een papje ook geen brinta of wat ook. Snoep wel dus het ligt niet aan tandjes oid...
    We doen hem netjes in stoel eten samen maar hij blijft weigeren...hij is ook goed aan de maat drinkt wel papflessen en dreumesmelk dus krijgt het nodige wel binnen.
    Is het iets wat er (tijdelijk) bij hoort en heeft bnog iemand hier ervaring mee??

Groetjes

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Krijgt hij niet te veel? Als ik het zo hoor (papflessen, melk, snoep, warm eten, toetje) krijgt hij best genoeg binnen. Ik zou hem in ieder geval gewoon het blijven aanbieden en geen vervanging geven (geen extra melk of tussendoortjes). Ongeveer alles bij kinderen is een fase, dus hij zal vast vanzelf (als hij honger heeft) wel weer wat gaan eten. Die kleintjes kunnen vaak met weinig rondkomen met hun stofwisseling, dus zorgen daarover hoef je je niet meteen te maken!!

Eet je zelf een ontbijt en lunch? Vaak helpen vaste "eetmomenten" een kind om weer mee te doen! Mijn dochter eet ook beter wanneer ik zelf mee eet!

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hier ook een aantal weken gehad, nu eet hij weer beter. Het is denk ik een fase.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Misschien heb ik het wel helemaal mis, maar waarom nog papflessen op die leeftijd? Mijn dochter is een stuk jonger en krijgt al sinds ze 10 maanden is geen flessen meer. Denk dat hij vol zit van pap, (snoep), melk, warm eten en toetje...

Deel Deze Pagina