Waar kopen jullie je babykleding? Ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ze heeeeel erg veel hebben, zodat ik één keer mijn man kan meeslepen en daar gelijk veel kan kopen. We waren laatst in een grote Prenatal, en dat vond ie eigenlijk maar niets... (en ik juist wel, maar ja). Ik woon zelf in Hoofddorp, dus ergens in de regio is wel makkelijk
Nou ik zou het niet weten eigenlijk.. koop het overal en nergens want je moet maar net iets leuks zien.. die warenhuizen vind ik meestal niet zoveel aan. Moet je man er perse bij zijn dan?
Ik vind het leuk om overal te shoppen, heb van alle winkels wel iets. Maar als je maar naar 1 winkel wilt en de Prenatal beviel niet dan misschien de Hema? Daar hebben ze ook heel veel van rompers tot shirts van broeken tot mutsjes, etc.
Ik koop ook in de verschillende winkels: Hema, Prenatal, een babyzaak bij ons in de stad en ik koop regelmatig van kleertjes.com. Ik ga trouwens altijd kleertjes shoppen zonder mijn man, want hij vindt er toch geen kont aan om maar achter me aan te sjouwen terwijl ik kleertjes bekijk .
Ik koop overal en nergens. is maar net waar ik een keer iets leuks zie. En manlief hoeft daar van mij niet bij te zijn, v ind ie toch niks aan. Doe ik liever alleen of met me moeder of een vriendin erbij. voor de basics ga ik eigelijk altijd naar de hema, die rompers vind ik helemaal geweldig. Verder koop ik vaak bij een boutiekje bij ons in de stad. Villa Hap heeft ook meestal hele leuke dingen. Ik bestel vaak ook op internet bij HappyBee die hebben ook hele leuke merken en daar hebben ze nu ook opruiming. Dus ben gister weer even helemaal los gegaan op die site.
v&d heeft ook wel veel en leuke aparte dingen! En anders kies je een bepald merk...en shop je in die winkel...Cotton candy in Den Haag is ook fantastisch!
Dank voor jullie reacties! Hij wil er juist wel graag bij zijn, in elk geval nu voor de eerste kleertjes. Maar waar ik al zou slagen bij de Prenatal, vond hij dat niets... (Ik denk dat hij zijn verwachtingspatroon nog wat bij moet gaan stellen, want er hangen daar zat leuke kleertjes... ) Ik ga nog wel even verder snuffelen!
Kun je niet een rondje Hoofddorp doen in plaats van één winkel? Dan kun je naar de Hema, H&M, V&D, Prenatal, Baby twinkel en Villa Happ (ik weet niet zeker of ze daar babykleding hebben). Dan moet je toch wat leuke dingen kunnen vinden.