Mijn zoontje is uit de maxi cosi gegroeid en nu ben ik dus wezen kijken voor een vervolgstoeltje...Nu vraag ik me af of je beter groep 2 tot 18 kilo kunt kiezen of een doorgroeistoel gelijk voor 9 tot 36 kilo? Iemand advies voor me? Alvast dank je wel, xxx Ellen
ik wou net een topic openen hierover maar kan het net zo goed hier neer zetten.. heb jij er mischien ook wel wat aan Vandaag waren we bij een winkel en zagen daar een autostoel van tobi.. leek allemaal heel goed.. nu keek ik op internet en zag ik dat de volgende 2 stoeltjes goed uit te test kwamen... ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben/hadden: -Kiddy infinity pro http://www.bizziebacksoon.com/index.php ... &Itemid=30 maar je hebt hier van ook één die gaat tot 36 kilo (lijkt mij handig) http://www.bizziebacksoon.com/index.php ... &Itemid=30 - romer duo plus http://www.kieskeurig.nl/review/8883E68 ... 4864DD.htm
Over een aantal maanden moeten wij ook aan de autostoel. Bij ons in de familie heeft iemand een Romer King, dit is een goede stoel en ik denk dat wij deze ook aan gaan schaffen. Bij de ANWB hebben ze wel een test gedaan. Even googlen en lezen maar. De Romer King komt daar ook vrij goed uit.
ik heb voor me zoontje de tobi papillon en ik vind het een erg fijn stoeltje lekker ruim erg veilig hij is aan de dure kant maar ja veiligheid gaat voor alles denk ik bij me zelf kan je de tobi echt aanraden die andere stoeltjes ken ik niet
ik wil graag een stoel van 9-36 kilo zodat ze hier in mee kan groeien.. nu is de volgende stap normaal 9-18 kilo maar mijn meisie is nu al 11 kilo dus je kan wel raden dat ze met 3/4 jaar dan niet meer in de stoel kan... daarom heb ik liever één van 9-36 kilo...
ik ben er deels uit.. het wordt: maxi cosi Tobi of Maxi priori Xp Klopt het dat de priori xp in een plattere ligstand kan dan de tobi?
ik bedoelde eigenlijk of iemand weet wat beter is voor je kindje...Zo n stoel gelijk tot 36 kilo of eerst tot 18 kilo...Die tweede kan nog in een ligstand en die grotere niet volgens mij?mn zoontje is net 1 dus een ligstand is nog wel belangrijk... iEMAND er ervaring mee? groetjes
Hoi,voor die tot 36 kilo moeten ze wel groot zijn hoor!hun hoofd moet echt tussen die 2 zijdelen uitkomen anders is het heel gevaarlijk!Daar jou zoontje net 1 is zou ik zonder twijfel,die tot 18 kg kopen.En idd die tot 36 kg kan niet in ligstand,is echt alleen voor de grotere kindjes!
nou die linkje van die autostoel van kiddy van 9-36 kilo die kan wel in een ligstand en dat is dan tot zoveel kilo en daarna moet ie rechtop...
had ik niet gezien Dacht dat het over de maxi tobi of rodi ging....Die van die link is idd wel geschikt!Ken die ook niet....Maar nu ik die zie zou ik zeker voor die gaan......want voor 2 apparte stoelen ben je ook zo 250,- euro kwijt.......
ja ze kunnen allebei in ligstand alleen de tobi heeft 3 lig standen en die is beter voor je kleintje je moet niet naar de kilo,s kijken je moet kijken welke beter is en welk het hoofdje beter ondersteund en ben je er niet uit dan zou ik even naar de winkel gaan en ze uitproberen daar dan weet je het zeker