wat heeft ze toch

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is al twee dagen niet de oude... Normaal slaapt ze best veel, vandaag heeft ze twee keer 3 kwartier geslapen. Als ze wakker is huilt ze veel en is dan heel moe. Ze laat erg veel scheetjes, meer dan anders, 's ochtends loopt de poep haar luier uit. Gisteren ging ze om 19.30uur naar bed en werd om 21.45 helemaal overstuur wakker, even aangekeken, maar ze was niet te troosten. Toen een flesje melk in onze donkere slaapkamer gedaan en weer terug gelegd en toen liet ze weer heel veel scheetjes en ging wel weer slapen. Ze heeft geen koorts, wel soms rode wangetjes en ze trekt soms aan haar oortjes. Als ze oorontsteking zou hebben zou ze ook koorts moeten hebben toch, en het lijkt me gek dat er nu al de 7e en 8e tand aan komen aangezien ze er al 6 heeft! Weet iemand of er rond deze tijd weer een sprongetje is? Of zou het een buikgriepje zijn ivm de scheetjes en veel poepen....

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik dacht toch meteen aan tandjes toen ik het las. maarja kan natuurlijk ook gewoon ziek zijn. Maar mijn eerste ingeving was toch tandjes. En ja....het ene kind krijgt die nu eenmaal sneller achter elkaar dan de andere.
    Sterkte en een knuffel voor je meisje.

3. ik denk ook zo aan tandjes iris had namelijk precies het zelfde

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Buikgriep heerst enorm nu dus wat dat betreft is dit heel goed mogelijk.. Heeft ze geen koorts oid?>Wat betreft t sprongetje.. t kán, ik weet niet of ze ongeveer 3 weken te vroeg is geboren, dán zou t n sprongetje kunnen zijn ja. Iig heel veel sterkte.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik denk ook tanden. Daardoor drinkt ze mss wat onrustiger, waardoor ze wat meer lucht inneemt, wat de scheetjes dan weer verklaard. Maar wat jij verder omschrijft, lijkt me echt tandenwerk...

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja ze laat trouwens ook af en toe wat drinken staan, vanmorgen ging de papfles ook niet leeg. Ik zal morgen eens in haar mondje kijken (als het mag) in ieder geval bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina