Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke schommelwieg of pendelwieg maar heb nog geen leuke/betaalbare kunnen vinden. Wij willen er graag een waarvan niet het onderstel schommelt, maar de bak, die je dan weer vast kunt zetten. Wie heeft er zo'n wieg en kan mij vertellen waar ik deze kan kopen? Zit al dagen het internet af te speuren, maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek. Of ik vind het wel, maar dan past de kleur weer niet bij het kamertje (liefst met wit of creme hemeltje). Alle tips zijn welkom!
Bedoel je zoiets? http://link.marktplaats.nl/119405001 Marktplaats staat er vol mee. Je kunt zelf ook 1 tweedehands kopen en aanpassen naar je eigen wensen.....likje verf, nieuw hemeltje. Succes!
Wij hebben die wieg gekocht die ze bij babydump hebben (schommelwieg Paris van Happy baby, is met vast onderstel en de bak schommelt, die kun je ook vastzetten), maar dan via babypark. Daar was ie maar 200 ipv 260. De levering duurde vanaf bestelling alleen wel minstens 10 weken. Waar dat nu aan heeft gelegen weet ik niet precies. Kan zijn omdat ze hem bij babypark niet in de collectie hadden en ze hem apart besteld hebben. Die schommelwieg kun je trouwens ook online kopen bij verschillende sites, moet je even googlen op schommelwieg paris. Wij hebben er trouwens een losse hemelstandaard met hemeltje bij. Vond het trouwens ook erg lastig om zoiets te vinden... Groetjes Rosa