Heb ik wel alles?

Discussion in 'De babyuitzet' started by jessy77, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Nou mensen, ik ben er helemaal klaar voor, van mij mag ze komen! :D

Alleen vraag ik me af of ik echt ALLES heb voor de kleine. Kennen jullie dat gevoel dat als je op vakantie gaat je dan in het vliegtuig je toch nog ff snel afvraagt..ben ik iets vergeten? En nu is het zo dat ik dus aaaaaaaaaaaltijd standaard iets vergeet! :p

Zijn er dingen/spulletjes geweest waarbij je pas na de bevalling zoiets had van..hmmm dat had ik dus ook moeten hebben?

Liefs Jessy

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    geen zorgen, alles kan gekocht worden! hihi

Ik had dat gevoel ook hoor, alle lijstjes 10x nalopen, maar geen zorgen alles kan bijgehaald worden door je vriend/man/opa's en oma's.

Het enige wat belangrijk is (vond ik) was een pyama en ochtendjas voor in het ziekenhuis :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik zit met hetzelfde.. Ben dan nog niet zo ver als jij bent, maar ik moet nog veel kopen. We moeten ook nog verhuizen (naar een huis waar nog van alles aan moet gebeuren) eind april dus de stress begint echt toe te slaan.. En dan zit je ook nog met een geheugen als een zeef en dat helpt ook niet echt mee..

Heb daarom allerlei lijstjes liggen en als er maar iets in me opkomt dan schrijf ik het op. Geeft toch wel weer een hoop rust in me hoofd..

4. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ja daar heb ik idd ook al aan gedacht, dat alles gekocht kan worden, gewoon anderen laten shoppen voor je. Maar dan ben ik natuurlijk weer zo'n paniekerige muts die dan denkt..stel je voor dat de winkels al dicht zijn en ik heb het NU echt nodig? :confused: hahahaha erg toch? Laten we de hormonen maar de schuld geven! :D

5. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Als je de lijst van die in het boekje van de kraamzorg staat (weet eigenlijk niet of ze dat allemaal wel doen?) dan heb je alles.

Zo niet dan zijn er idd altijd wel (schoon)moeders en vaders die maar al te graag ff voor jullie naar de winkel rennen.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Ik herken het wel, hoor... *schopt hormonen onder hun r**t * :D

Maar ik ben eens goed nagegaan wat de dingen zijn die echt *NU* nodig zou kunnen hebben... En ik kwam tot de volgende conclusie: Als mijn kindje kleren heeft om aan te doen, luiers heeft om in te plassen en poepen, een bed om in te liggen en voeding heeft om te eten moet ik een heel eind zijn. Alles hierbuiten om kan wachten tot de volgende dag... En bijv flesvoeding kun je midden in de nacht nog halen bij de apotheek (als het al nodig mocht zijn).

Succes en laat je niet gekmaken door die stomme hormonen.. :D

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owww heeeeeel herkenbaar!

Heb net de babywas gedaan en kwam tot de ontdekking dat we eigenlijk niet echt heel erg veel hebben. (valt volgens mij wel mee hoor)

Maar paar weken geleden wilde ik ook niet teveel halen, aangezien we niet weten wat het wordt en geen zin heb om Frodo de eerste paar maanden in het creme of wit te stoppen. Maar toch.... dan zie ik die kast en dan denk ik... Ik heb echt nog lang niet alles!

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    @Bluesky, dat is natuurlijk ook weer zo, en al die dingetjes die jij net opnoemde heb ik dus dat komt goed! ;)

@wendyp, onthou dat je ook heel veel kleertjes van je kraamvisite krijgt he! Ik heb dat dus niet gedaan en ben als een gek wezen kopen..ze heeft nu al..ahum..niet schrikken..al 18 paar schoentjes. Maar wel in verschillende maten hoor :oops: Erg toch! Om maar niet te spreken over al het roze dat al in de kast hangt :rolleyes: Waarschijnlijk kan ze de helft niet eens aan hihihi..En dan lach ik me dus een ongeluk als ik straks hoor..gefeliciteerd! u bent de trotste moeder geworden van een mooie ZOON! :confused: :)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi..Dat zou wat zijn! Een zoon, schrik je je ook rot.

Ja ik weet het, het meeste wat ik nu in de kast heb liggen, heb ik ook gekregen! (zelfs maat 74)

18 paar schoenen? hihi Jemig, das best veel! Doe ik het nog netjes met 1 paar nike's (gekregen)

10. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    En vergeet niet dat je waarschijnlijk ook meer krijgt dan je verwacht na de geboorte.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    En vergeet ook niet dat er de eerste week VEEL gewassen wordt! Met 3 pakjes en 3 rompers hadden we het makkelijk kunnen redden, zodra iets vies was ging het hup de wasmachine in ;) (lang leve de kraamzorg!)

12. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat had ik van jason ook heel erg dat ik 20 keer alles ging checken

en ik had zelf ook zo giga veel kleding en schoenen gekocht niet normaal meeer

heb zelfs veel pakjes dubbel gekregen omdat ik het zelf al gekocht had dus moest de kraam visite het terug brengen dat was ook weer lullig hihih

Share This Page