deken voor kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dorisn, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    zoals veel andere dames heb ik een vraagje over het dekentje voor de kinderwagen.
    ik heb een mutsy transporter en het dekbedje wat erbij zit vind ik zo groot.
    weet iemand voor mij welke maat deken het makkelijkste is voor in de wagen.
    ik ben van de zomer uitgerekend dus een deken dubbel doen vind ik niet handig omdat het snel weer te warm wordt.

bij alyssa heb ik een wiegendekentje gebruikt maar die vond ik ook aan de grote kant.
    als het heel koud was het dekbedje (die was wat kleiner) maar dat was van de urban rider die ik verkocht heb.

liefs doris

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bij de IKEA hebben ze ook dekentjes, die net een slag kleiner zijn dan de dekentjes die je anders gebruikt voor het wiegje. Ik doe er dan een hydrofiel-luier onder, en ik vind het goed ;)

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Bij hema hebben ze katoenen dekentjes/omsalgdoeken (met streepjes), die zijn van mooi formaat en voor de zomer niet te warm.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    heb het "probleem" al weten op te lossen.
    had nog wat overtrekjes die om het vorige dekbedje pasten en ik had een ledikantdeken over en heb die op maat geknipt.
    de stof is zo makkelijk dat je het eigenlijk niet hoeft om te zomen, dus misschien een handige tip voor mensen die niet handig zijn met de naaimachine.
    heb er nu 2 zodat als het koud is ik ze er allebei in kan doen.

bedankt voor de tips.

liefs doris

Deel Deze Pagina