Autostoeltjes aan welke kant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vogelinnetje, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij zal dat niet snel gebeuren, dan moet het wel met een hele hard snelheid gaan... maar ja, autorijden is nou eenmaal niet zonder risico's. Ik ben het ook wel eens met Tupp. En ik vind het dus handiger om de MC achter de bestuurder (dat ben ik dus zelf) te hebben, dan hoef je maar aan een kant ruimte over te laten bij een parkeerplek om allebei makkelijk uit te kunnen stappen. Bovendien is aan die kant ook altijd de stoep als ik bij ons huis parkeer...

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

daar ben ik het niet mee eens. hetveiligste bij een ongeval is achter de bestuurders stoel. omdat je altijd van je af afwijkt.daarnaast gebeuren er heel erg veel ongevallen door de mensen die van rechts komen en voorang nemen..
    ik ben bij veel ongevallen geweest en ik moet zeggen dat het opviel hoeveel auto rechts schade hadden.

hier staat hij dus achter de bestuurder.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tsja wat veilig enz, ik heb er dus dadelijk 2. Dus moet ik gaan kiezen wie ik op de "veilige" plek neerzet en wie niet....

Stoeltje van de oudste staat achter de bijrijder omdat ik dan onder het rijden een snelle blik achterover kan werpen en zij mij kan zien. De mc straks naast me en als er iemand bij is achter me.

Deel Deze Pagina