Deze luxe reiswieg is voorzien van een uniek gordelsysteem waardoor de PROTON een goedgekeurd 0+ autostoeltje wordt,wat het mogelijk maakt om uw kindje liggend te vervoeren, waardoor het als het slaapt niet gestoord hoeft te worden. Dit is voor uw kind én voor u een comfortabele en unieke eigenschap. De PROTON reiswieg is metéén handbeweging van hetframe te klikken.Beide concepten worden geleverd met de autostoel ION. Deze autostoel heeft een prima side-protection, en is eenvoudig op het frame te klikken. De bijgeleverde zonnekap is op de ION te plaatsen, maar ook op de autoruit als zonnescherm, zodat zon effectief geweerd wordt.
Wat is je punt? Dat dat vroeger gebeurt, wil niet zeggen dat de regels van nu dan maar onzin zijn (zoals je zelf waarschijnlijk wel weet)
Goedgekeurd door wie? Wat voor keurmerk heeft het? Hè hè, na lang zoeken eindelijk wat concreets gevonden: Het mag dus, mits hij het keurmerk ECE 44/03 of 44/04 heeft...
Nee de baby ligt vast met een gordel. Anyway, mijn vriendin is ook de enige die 'm heeft in mijn omgeving. We zijn op het moment op vakantie in Centraal Azie en daar gebruikt echt helemaal niemand een autostoel. We gaan vanmiddag een kilometer of 50 rijden en m'n zoon zit gewoon bij ons op schoot. Doen ze hier allemaal De meesten vinden autostoeltjes onzin en je krijgt ook geen bekeuring als je baby gewoon los op de achterbank zit/ligt.
ik denk dat die wetenschappers zeker niet hun tijd verdoen en niet zomaar paniek gaan zaaien, er wordt ook nergens een bepaald merk of autozitje aangeraden dus het is geen verkooptechniek ofzo. ik denk dat het sowieso veiliger om een kind in een autozitje te vervoeren en absoluut niet los in een reiswieg hoe goed men die ook vast maakt het kind ligt er los in! en ook al ben je zelf de beste coureur die er bestaat, het kan altijd voorkomen dat je moet remmen! het klopt dat kinderen tot 1,50m in duitsland op een verhoging moeten in nederland is dat 1,35m. en tja vroeger mocht je kind ook op de buik slapen en kon je ook met drank op achter het stuur, of bellen terwijl je reed, maar uit allerlei onderzoeken blijken andere dingen veiliger en dat is toch wat telt. dit bericht moet je met gezond verstand lezen en niet zwart wit, ik bedoel wie rijdt er nu met een prematuur kind naar italie? en bij elk autozitje dat je bij een prominente babywinkel koopt wordt vertelt dat het er een bepaalde tijd per dag of achteréén mag inzitten, dus dat er dan een hele dag mee gelopen wordt in een pretpark is gewoon domheid en geen ontwetenheid, het is algemeen bekend. grtz sim
Volgens mij is een eenmalig ritje nog niet eens zo supererg, maar je hebt ook van die mensen die niet eens een kinderwagen-bak kopen, maar de eerste maanden het kindje constant in de maxicosi vervoeren... Dat is naar mijn mening vragen om problemen...
tja dat is dus onduidelijk omschreven vindt ik. Mijn kindje is elf weken te vroeg geboren en is en blijft een te vroeg geboren kindje, een prematuurtje. voor de rest van zijn leven. Maar ik denk dus dat ze wel bedoelen tot en met een jaar of 2. en ja dan zijn er voldoende ouders die met een te vroeg geboren kindje een hele reis gaan maken. zo gek is dat dus niet groetjes
Eerlijk gezegd gebruiken wij ook heel vaak de mc. Maar dan van een ander merk en het is zeg maar een liggende. In de ligbak wil de kleine niet eens liggen. Dit jaar zijn we naar Frankrijk op vakantie geweest en toen zijn we natuurlijk wel om de twee uur gestopt. Ze heeft ook wel eens een klein stukje op schoot gezeten. Of dat slecht is? Ja, dat wel, maar een krijsend kind dat op geen enkele manier stil te krijgen is, das ook niet fijn. En gekmakend op z'n tijd. Overigens, als we niet op vakantie zijn en de kleine is wakker dan wordt ze vaak getild. En we houden haar nooit meer dan twee uur in de mc. Wakker, dan zit ze gewoon bij ons. Slapen doet ze wel eens in de mc, maar nooit als we thuis zijn. Ze slaapt bij ons ook op haar buik. Dus ja, zijn we dan slechte ouders? Dat niet, maar af en toe wel slecht bezig. Soms is het ook gewoon kiezen tussen twee kwaden.