Nieuw 'kapsel' voor dochter?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nescio, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn dochter heeft, zoals de foto laat zien, lang en veel haar. We hebben nu twee keer iets van de 'pony' afgehaald en de onderste puntjes geknipt. Nu hangt het in ieder geval niet in haar ogen. Af en toe zit ik te denken om haar naar de kapper te doen en het wat op te laten frissen, want soms (zeker als het twee dagen niet gewassen is) ziet het er onverzorgd uit. Net een Stampertje. Aan de andere kant ben ik bang dat ze met een frisgeknipt kapsel helemaal op een klein kleutertje gaat lijken;)

Speldjes en elastiekjes wil ze absoluut niet. Ze graait ze er meteen uit. Enig idee?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

En zo ziet het er van voren uit (dit is nog met speldje op onbewaakt ogenblik ;))

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Aangezien ze niks in haar haar wil, zou ik de pony laten knippen.
    De rest zoveel mogelijk op 1 lengte knippen en dan lekker laten groeien.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dank voor je reactie. De pony hebben we al 2 keer zelf bijgepunt. Ik denk dat ik maar eens een afspraak bij de kapper ga maken, ook voor de 'wapperende manen' bij haar oren ;)

De reden dat ik wat huiverig ben, is door een kind in de omgeving. Zij is wel ouder, en had altijd lang haar in staartjes. Nu waren ze naar de kapper geweest en ze lijkt wel een oud dametje. Echt een heel tuttig kapsel (niet eens iets bijzonders, een stuk van de lengte af en een pony, maar haar haar valt blijkbaar zo). En omdat ze ongeveer dezelfde haarstructuur hebben, zag ik het al helemaal voor me...

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Gewoon een kapper kiezen die gewend is kleine kindjes te knippen.
    En je wensen aangeven daarbij duidelijk zijn dat je het niet te tuttig wil.
    Succes! Altijd spannend de 1e keer naar de kapper.:)

Share This Page