Kreeg een mail dat alle autosoelen van vorig jaar in de opruiming zijn van 30% tot 50 %, dus dat scheelt veel, voor degene die nog op zoek zijn. Het gaat om alle maxicosi stoelen en Romer stoelen. Moet morgen maar even snel kijken, de aktie loopt van 17 tot 24 januari. Iemand al wezen kijken toevallig ?
Jep, heb een maxicosi Prior XP gescoord... En MirandaT ook... Maar ik heb m gekocht als andere aanbieding, voor 159 euro... Van die mail-aanbieding hadden ze hier nog maar 3 stoelen
gaat dus hard die stoelen maarja het scheelt ook wel heel veel, ik moet naar stoel nummer 3 op zoek vanaf 3 jaar, hadden ze daar toevallig mooie modellen van tussen zitten van de masicosi of romer merk?
Ik ben in Almere geweest maar daar hadden ze geen stoelen vanaf 3 jaar. Wel genoeg maxi cosi cabrio en priori.
alleen hadden ze hier nog wat verschillende maxi cosi stoelen verschillende de romer en alle andere modellen waren woensdag al gelijk als broodjes over de toon bank gevlogen.
aktie 17 jan. tm 21 FEBRUARI.maar op=op. Maar kunnen ze niet echt maken om al een maand zonder iets te zitten groetjes