Onmogelijke opgave, wie zoekt er mee?helppp ( schoenen)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door taliaa, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Hoihoi,

In het licht van romy's strijd is niks meer erg..
    En voelt het raar om een topic hier te openen, maar...

Ik zoek schoenen..
    En wel:
    Meisjesschoenen, maat 28, smalle voet, flexibele zool, goed voetbed, niet hoger dan enkellaarsjes, veters!!!! Liefst met rits erbij.
    Wie helpt? Onze meid groeit uit haar schoenen en is heeeeel lastig met schoenen te kopen.

De merken jochie en giga zitten goed.
    Im verstoorde motoriek en meer problemen met de voetenbenenknieenlopen zijn goed schoenen echt heel belangrijk voor haar.

Dus, helppp:)

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik zie dat je uit de omgeving van Eindhoven komt, heb je al eens bij Verkuilen gekeken in Eindhoven op de Geldropseweg? Daar hebben ze heel erg veel kinderschoenen en geven ze ook echt goed advies. Ik kwam een keer lekker dom 5 min voor sluitingstijd, eigenlijk alleen even kijken wat ze allemaal hebben om een andere keer rustig terug te komen, nemen ze toch alle tijd. Ze hebben daar veel meer dan bij andere winkels. Mijn dochter heeft kleine voetjes en daar heb ik altijd keus uit meerdere modellen, ergens anders als ik geluk heb 1 soort..

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Nee, daar ben ik nog niet geweest. De enige :) ligt voor mij precies tussen huis en stad in:) zal ik gaan kijken, maar ben er bang voor.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Het merk Twins verkoopt schoenen zoals jij ze omschrijft. Even Googlen?

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Ja, ik google me suf, maar van twins, wijdte 2,5 , kan ik in maat 28 alleen maar hogere laarsjes vinden.
    Het mogen dus alleen maar laarsjes tot sokrand/ enkel zijn. Geen kuitlaarsjes.
    Nu is ze wel 103cm, dat scheelt, maar goed, veel laarzen gaan toch echt richting de kuit.

Jeetje, kon wel janken toen ik op stond te sommen watvoor schoenen ik zocht en waarom.. Ondertussen was de jongste aan het huilen en stonk een uur in de wind en was de oudste aan het piepen dat ze zooooooooo bang was.
    Zucht. Draaaamaaaaa die schoenen, haha

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik weet (heb ook kinderen met smalle voeten) dat Gatinno (www.gattino.nl) ook schoenen verkopen in verschillende breedte maten. Clarks trouwens ook kwamen we laatst achter.

Hier moeten laarsjes ook veters en een rits hebben want anders komt ze (net als mama) niet eens in de schagt.

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Petit shoes heeft ook smal vallende schoentjes.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Super thnx...maar....
    Dat is breedte 3+ en isa heeft 2.5 nodig van twins.
    Argghhh ik word gek,normaal is het al lastig, maar eind december is een rampppppo. Plus t feit dat ze nu met dat looen zit....

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Idd Petit shoes heeft smalle laarsjes, maar dat merk is overgenomen door Don't Disturb. Sommige laarsjes van Bo Bell vallen ook echt smal.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Madeliefke, weetjij of ik dan een breedtemaat moet hebben, of dat ze allemaal smal zijn.
    Want gewoon smal is ook te wijd, het moet echt smal zijn. En daarnaast heeft ze ook geen vlees op de wreef, waardoor de schoen ook in de hoogte op de wreef " smal " moet zijn.

Mijn goedheid wat een rampenplan dit..
    Met mijn jongste ging ik gewoon naar de durlinger en liep 10 min later met een leuk paar schoenen van 40 euro de deur uit, wist niet wat me overkwam.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mijn dochter heeft smalle voetjes en geen wreef, maar heb weinig referentiekader. De meeste schoenen zijn te wijd, maar met dont't Disturb/Petit Shoes/Studio Petit ( is allemaal van hetzelfde merk) red ik het prima. Er zijn in Noord-Brabant verschillende schoenwinkels die DD verkopen. Twins en Piedro hebben allebei schoentjes in breedtemaat 2,5. Dat zijn ook echt goede opties.

13. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Heb je al gekeken op kinderstappers.nl? daar heb ik twins gekocht en kan je kijken op maat 2 1/2.

Succes, hier ook altijd problemen met hoge wreef en breed voetje...twins passen haar wel goed. Verkuilen hebben ze ook hier in de buurt en ben ik ook wel eens geslaagd.

Charlie

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    @madeliefke, thnx. Daar kan ik wat mee. Vergroot de slagingskans op google wat he:)

Charlie idem dito

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Hmm, op kinderstappers niks.. Nu zoeken op de andere merken:)

Deel Deze Pagina