Autostoeltjes

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Diddl, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    We zitten met het volgende probleem....

    Onze twee oudste zitten nu in een rodi xp [zitverhoger met rugleuning] en de jongste in een autostoel met 5-puntsgordel.
    Nu moet de jongste eigenlijks wel door naar een rodi xp, maar de oudste 2 mogen volgens de regels nog niet zonder stoel. [ze zijn nog geen 1.35]
    Nu denken we er over om nog een rodi xp te kopen, maar vinden het eigenlijks ook wel zonde van het geld. Over een paar maanden kunnen de oudsten eigenlijks wel zonder, qua lengte.

    Hoe vervoeren jullie je kinderen? Onze meiden zijn 6½, 6½ en bijna 3.
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    eehhh wij passen niet met zijn 5e in de auto :) teminste niet in die we nu rijden

    onze oldtimer is nog niet rijdbaar maar hopen daar van de zomer mee weg te kunnen en dan kunnen we met de hele fam :)

    nu gaan we noodgedwongen met 2 auto's als we met zijn 5e weg willen

    de 2 oudste zitten natuurlijk los hier (autogordel )en caitlin in der stoeltje

    maar kan je niet alleen zo'n verhogertje aanschaffen voor 1 van je meiden?
    die zijn in verhouding niet zo duur.

    ik had toen dave en amée die leeftijd hadden ook gewoon een losse verhoging zonder achterkant.
     
  3. jikke

    jikke Actief lid

    7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik heb een zoon van 7, een zoon van 6 en een dochter van (bijna) 4. bij mij zitten ze allemaal op een "gewone" verhoger, zonder rugsteun. Volgens mij hoeft dat ook niet. En iedereen die ik ken doet het zo. Ben benieuwd naar andere reacties. Jikke
     
  4. angelina1979

    3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    ja, meis zo'n zit verhoger zonder rugsteun voldoet ook hoor en je hebt ze al vanaf 10€, of je moet ff op marktplaats kijken dan betaal je er bijna helemaal niks voor!
    mijn zoontje is 5 en hij zit er ook op hoor, en ik heb ook geen problemem met oom agent gehad!
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat zeg ik toch ;)
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Had gehoopt op een andere oplossing, maar het zal dan denk ik toch een verhoger moeten worden.
     
  7. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou ook gaan voor 2 verhogers. Die hoeven niet duur te zijn hoor! En dan de jongste in de Rodi. Ik weet niet hoe zwaar de jongste is, maar de Priori mag tot 18 kg geloof ik..? (Wij hebben ze ook beiden)
     

Deel Deze Pagina