Hoi dames, wie heeft ervaring met kopen op Ebay. Ben nu al 2 dagen bezig met iets bestellen en wordt er een beetje knetter van. Je kan het artikel alleen verkrijgen door direct te kopen ( dus niet bieden) en moet met Paypal betalen. Piece of cake zou je zeggen....Not! Als ik alle stappen heb doorlopen en bij de functie 'doorgaan met Paypal'' aankom weigert de button dienst. Ik heb het bij de verkoper aangegeven maar die geeft aan dat hij niets weet van een probleem. vervolgens heb ik geprobeerd om meteen te betalen vanaf de Paypal site, maar die verwijst weer terug naar de Ebay site. Object kan alleen verkregen worden door gebruik te maken van de direct betalen functie.......................en die doet het dus niet! Grrrrrrrr..... Ik kan het artikel ook nergens anders verkrijgen want het is uit de handel genomen ( is een curl activator van Toni and Guy) Dus wie weet er raaaaaaaaaaad?
Hoi hoi, Hier een ebayer die regelmatig koopt en verkoopt via ebay, ook met paypal. Heb er nooit problemen mee. Misschien moet je eerst een paypalaccount aanmaken? Gr Otje
Hey Otje, die heb ik al. De Customer Service adviseerde om direct via Paypal te betalen...maar al;s ik dat probeer verwijst de site terug naar Ebay. Betalen moet via de functie Nu kopen. Volg je het nog?
Vraag of de verkoper zijn/haar betaal adres wil verstrekken. Dan kun je het alsnog via paypal betalen.
ik heb nooit problemen met eBay en ook nooit met Paypal. Ik vind het ideaal, het is makkelijk en veilig. Misschien moet staat je pc-beveiliging te strak?
Ja dat kan ook. heb ik ook een keer gehad. Zou mijn paypal betaling in een pop-up komen, maar dankzij de popup blokker, werd ook die popup "geblokt".
Ook geprobeerd, maar werd terugverwezen naar de Ebay site omdat betalen alleen mogelijk is door gebruik te maken van ' Nu kopen''. Ik heb het op 4 verschillende pc's geprobeerd: 1 thuis, 2 op het werk en mijn zusje ( diehard Ebay-er heeft ook geprobeerd en zelfde probleem). Ik heb een Paypal account en mijn zusje heeft ook een Paypal account en haar lukte het ook niet. Ik heb even getest met andere producten en daar geeft het geen problemen. *zucht* heb ik weer.