Warm weer en inbakeren

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marjannn, Jun 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

Dec 31, 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Hoi allemaal,

Ik heb het andere topic gezien over hoe je je kindje laat slapen met warm weer, maar ik wil jullie een vraag stellen dat specifiek gaat over inbakeren.

Wij bakeren ons dochtertje van 5 weken normaal gesproken in, omdat ze enorm beweeglijk is in bed en daardoor niet in slaap valt. Sinds het zo warm is, doen we dat in een laken, omdat de andere doeken te warm zijn. Maar gisteravond was het 26 graden boven en dat leek ons dus veel te warm om te gaan inbakeren. Maar nu hebben we de hele nacht niet geslapen. Onze dochter niet en mijn man en ik ook niet. In haar eigen bedje was ze constant aan het huilen. Het grootste gedeelte van de nacht heeft ze bij ons in bed gelegen. Maar ja.. dan slaap je zelf dus niet.

Nou weet ik even niet wat ik hiermee moet, want het blijft de komende tijd nog wel warm. Ik hoop zo dat iemand tips voor me heeft!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik gebruikte alijd de pacco doeken en deze zijn van katoen en vlgs de website blijft dit lekker koel en kun je deze dus ook gebruiiken bij warm weer. Ik weet natuurlijk niet wat voor soort materiaal jij gebruikt bij het inbakeren? Voel even aan dr nekje of dit zweterig aan voelt. Als ze niet oververhit oogt zou ik dr gewoon inbakeren hoor! Overdag proberen dr kamer zo koel mogelijk e houden: ventilator, ramen open, gordijnen dicht.
    Eventueel zou je ook een slaapzakje kunnen proberen met mouwen waardoor ze iets minder beweeglijk is? Werkte bij mn zoontje redelijk goed.
    Of een slaapzakje met mouwen en dan de mouwen vast naaien aan de romp zal ik maar zeggen. Maar ik vraag me af wat warmer is...

3. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Wij hebben dat probleem ook, maar bij ons is het niet warmer dan 23 graden.
    Ik doe hem overdag niet inbakeren, maar 's nachts wel. Als we het niet doen, gaat hij zo huilen waardoor hij het nog veel warmer krijgt.
    Dus alleen een romper zonder mouwen aan en een katoenen doek.

Share This Page