Landal lommerbergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Molensteen, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Op site van landal staat dat de indoor speeltuin voor 3 jaar en ouder is.
    Nu is mijn kleintje 23 maanden als we gaan, kan hij daar ook spelen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja hoor. Maar stel je er niet teveel van voor. Een ieniemienie ballenbak en een klein klimgebeuren voor de grotere kinderen.
    Wij vonden het tegenvallen.
    Zijn dus maar naar een indoorspeelparadijs in een dorpje in de buurt gegaan.

Overigens vonden wij het hele park fraaier op de site omschreven dan in werkelijkheid is. Wij gaan nooit weer heen. Maar dat komt voornamelijk door het oude kleine huisje waar wij in zaten. Een kinderbungalow waar speelgoed bij zou zijn. Nou, niks was meer compleet en dat wat aanwezig was, was zeer summier en vies.
    De ouderslaapkamer stonk ontzettend en er kropen beestjes in de plafondlamp.
    De randen van de vloerbedekking zaten onder dikke klodders stof.

Viel ons als Landalfans zwaar tegen. Landal onwaardig.

Hoop dat jullie huisje beter is en dat jullie er wel een fijne vakantie zullen hebben!

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Het zwembad van Landal Lommerbergen is mooi maar verder is het een verouderd park. Zou er ook niet snel voor kiezen, er zijn zoveel mooiere Landal parken.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij gaan er voor de 3e keer naar terug. Super leuk zwembad, leuk indoorspeeltuin(tje), maar groot genoeg om even 1 á 2 uurtjes te spelen langer vinden wij het zelf toch ook niks om te zitten en buiten ook nog een vrij grote speeltuin. Kortom wat ons betreft een echte aanrader!!

Panda81: Heb je ook namen van die parken, dan kan ik misschien ook andere ideeën opdoen:)

5. Bleumke1980

1 mei 2011
    55
    23
    8
    We zijn er nu 2 keer geweest en wij zijn er tevreden over.
    Toen onze zoon net 2 jaar was moesten we nog met hem mee klimmen. Nu hij 3 jaar is kan hij er zelf doorheen klauteren.
    De indoorspeeltuin is idd niet groot, maar wij vonden het prima zo.
    Zoals eerder gezegd, de huisjes zijn verouderd, maar de rest van het park en dan met name het zwembad, maken dat helemaal goed.
    Veel plezier!

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Landal Rabbit Hill, hebben wij afgelopen oktober een super vak gehad.

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wij zijn hier ook geweest, maar vond huisjes tegenvallen. wel is er net een nieuw peuterbad.
    en entertainment is er ook. in de plaza als je wat wil gaan eten/drinken dan is daar een mini speeldingetje. vlakbij de wc's.
    ik vind vennebos leuker!
    maar ik heb ook een topic geplaatst om te ontdekken of er nog meer leuke zijn die geschikt zijn voor ons allemaal.

Deel Deze Pagina