Autovakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door baby blue, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Whaaa... we komen er gewoon niet uit. Het enige wat nu voor 99% vast staat, is dat we met de auto op vakantie gaan. Ik heb al heel wat reissites bekeken, maar ik kan nèt niet die ene vakantie vinden.

Bij deze de vraag... Weten jullie nog wat leuke sites voor autovakanties met leuke prijzen? Wellicht dat ik toch nog wat over het hoofd heb gezien ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Welk land wil je heen?
    Naar de Moezel Duitsland is ook een mooi gebied.
    Gardameer Italie.
    Oostenrijk ook mooi in de zomer.
    Het is maar net hoe ver je wilt.....

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Zoals het nu lijkt, richting Oostenrijk. Jij bent daar al wel eens geweest in de zomer? Even nieuwsgierig naar het gebied ;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oostenrijk is heel mooi in de zomer; ben er als kind vaak geweest. :D Dit jaar trekken mijn vriend en ik er voor het eerst samen naartoe (heb lang geen zin meer gehad in dat land omdat we er vroeger vaak naartoe gingen...). Wij gaan wel vooral om te wandelen met ons hondje en eventueel zomerskiën en bergbeklimming.

Je kan een beetje kijken welke locatie je neemt, want sommige locaties zijn enorm kindvriendelijk! Het is een land met veel mogelijkheden.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Je kunt bij de Anwb gratis camping gidsjes halen of het grote camping boek daar staan bijna alle camping in Europa in mijn websites en accomodaties.Kost 35 euro ofzo enkun je wel eenpaar jaar mee vooruit.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sudtirol moet ook heel mooi zijn.
    Wij zijn in de zomer een keer in Kaprun geweest en dat was erg leuk hoor.
    Ook in Solden in de zomer, reken er alleen wel op dat het dan overal rustig is.
    Sommige restaurantss/hotels zijn dicht, omdat ze het van het winterseizoen moeten hebben ;)
    Lekker wandelen daar :D

7. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Wij gaan met de auto naar Italia. Wij gaan naar Pesciera aan het Gardameer, zijn wij eerder geweest en dat was erg goed bevallen. Wij gaan trouwens naar camping Bella Italia. Onderweg doen we een overnachting in Oostenrijk, ook erg leuk in de zomer hoor!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Solden is heel mooi, echt de moeite! Wij zijn er eens geweest in hartje zomer toen de wind van over de gletsjer kwam... KOUD! :( Dat was natuurlijk niet zo fijn, maar ook wel een hele ervaring. ;)

Deel Deze Pagina