Ik zou ook alleen boeken als je kan annuleren en dan nog is het wel wat snel. Zelf was ik heel snel fit na de bevalling en onze kleine ook. Wij zijn vorig weekend voor het eerst met hem weggeweest (4,5 mnd) naar Winterberg, maar onze kleine is ook erg snel overprikkeld en kon het allemaal niet zo goed aan. De reis ging prima, maar daarna moest hij het allemaal verwerken en heeft heel veel gehuild, gekrijst en is het hele weekend tot een week erna van slag geweest. Ik zeg niet dat dit ook bij jou kindje zou gebeuren! Denk dat er heel veel kindjes misschien wel tegen kunnen. Ik dacht helaas zelf ook dat mijn kindje een weekend weg wel "aankon" als we zijn eigen ritme aan zouden houden, maar helaas...
Zelf ha ik het niet gedaan. Beide keren was ik na 6 wkn er nog niet aan toe om op vakantie te gaan en zo lang in de auto te zitten. Na de eerste bevalling kon ik net weer zo'n beetje zitten zonder pijn na 6 wkn en na de tweede bevalling was ik er na 6 wkn geestelijk nog niet aan toe (na inleiding ivm HELLP en nog weer opname 3 wkn na geboorte omdat ik hoge koorts had).