Zijn hier mensen die tips hebben om te overnachten in Duitsland of Oostenrijk? Wij gaan 11 juni naar het Gardameer. En willen dit rijden met een overnachting erbij. Ben de hele avond al aan het zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer. We hebben 2 kindjes van 1.5 en kom er maar niet uit om een kamer te boeken met baby babybedjes erbij. Wie kan me helpen? Of heeft tips voor een goed hotel of appartement? Bedankt
Wij gaan ook overnachten, moet het nog boeken maar het is een hotel vlak bij de Brennerpas. Weet de naam zo even niet meer, vrienden van ons hebben er al eens geslapen. Je kunt hierop ook googlen trouwens. Neem je je eigen bedjes mee? Dan kun je een iets ruime kamer aanvragen denk ik. Succes.
Dank je wel voor je reactie. Had veel reactie's gelezen over Brennerpas dat daar veel mensen slapen. Nee wij hebben geen eigen bedjes mee. Aangezien we een 2-ling hebben en de wagen ook mee moet past er bijna niks meer in de auto haha. Ik zal er vanavond weer eens even voor zitten. Word er af en toe helemaal gek van. Gaan jullie ook naar Italie?