Autoverzekering afsluiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Muisjepluisje, 3 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Als ik ergens slecht in ben is het een goede verzekering afsluiten. Er zijn hier vast dames die mij meer kunnen vertellen:D Welke addertjes onder het gras moet ik echt goed op letten?

Ik ben nu aan het vergelijken op internet en Allianz komt er als beste uit en de maandelijkse prijs is goed te doen. Het volgende komt er uit

Je auto is 8 jaar oud. De waarde van je auto is inmiddels gedaald. Ik adviseer je daarom je auto niet meer volledig te verzekeren. Je betaalt dan immers veel premie, maar je krijgt niet meer het volledige bedrag terug als je hem total loss rijdt.
    Ik raad je daarom aan om je auto WA + Beperkt casco te verzekeren. Dan ben je nog wel verzekerd tegen bijvoorbeeld ruitschade, inbraak en diefstal. Als je veel korting hebt opgebouwd of de auto nog veel waard is, kun je overwegen hem wel volledig te verzekeren.

- Geen eigen risico
    - Gratis tot €2500 verzekerd bij overlijden als gevolg van een ongeval (looptijd 1 jaar)
    - Voor €4,83 voor inzittenden verzekering

Bedankt alvast :o::o:

Bijgevoegde bestanden:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.193
    35.895
    113
    Ik zou zelf altijd gaan voor all risk, ook bij een oudere auto. Heb allianz gehad, verder geen ervaring mee qua schade, maar aanvragen en opzeggen ging prima

3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.892
    8.066
    113
    Ik betaal 29 euro bij centraal beheer. Weet niet precies hoeveel schadevrije jaren.

Ik heb alleen wa en inzittenden. All risk vind ik erg overbodig bij een niet zo dure auto. Man heeft wel een duurdere auto en ook hij heeft geen all risk.

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.043
    113
    Ik zat bij Allianz (nu een leaseauto en is het via mijn werk geregeld), toen ik destijds een keer schade had is dat keurig afgehandeld.

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vaak scheelt het maar een paar euro per maand. Dus zou het zelf eigenlijk altijd doen.

Ik zit zelf bij Inshared, maar weet nou nog niet O goed hoe gelukkig ik daar mee ben. Alles online is wel makkelijk. En heb alles verzekeringen in een pakketje. Dus dat is wel
    Handig.

suus1983 vindt dit leuk.
  6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tot 2500 euro verzekerd bij overlijden? Dat klopt volgens mij niet helemaal. Bij mij is dat verzekerd tot 2.500.000 miljoen namelijk.

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.193
    35.895
    113
    Hier nu ook inshared. Vind het wel makkelijk online. Tot nu toe geen gebruik van hoeven maken (afkloppen) hopelijk blijft dat zo..

Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina