Autoverzekering All risks best goedkoop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hallo dames,

Laatst was er een topic over inshared..
    :D ik ben daar mijn premie gaan berekenen voor mijn auto, omdat ik vind dat ik op mijn huidige teveel betaal..

Dat is nu zeg maar: 56,00 euro voor WA alleen!:$
    Nou bij inshared zou een WA alleen 50 euro worden, half allrisks 62 euro en all risks 72 euro, opzich niet duur.

Bij Ohra, waar ik mijn ziektekostenverzekering heb, kwam ik velen malen goedkoper uit.

Ik heb inmiddels mijn huidige verzekering opgezegd...
    Heb nu Ohra all risks 62 euro. Ik vind het een degelijke prijs.. in vergelijking met wat ik nu betaal!!!!:$ alleen voor een WAtje!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja dat kan erg verschillen

Wij betalen voor all risk nu maar 28 euro. Maar dat komt door heel veel schade vrije jaren.

Bij afsluiten was het 50 euro en elk jaar ging er een euro af...

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Let er wel op of de voorwaarden ook goed zijn. Bij veel goedkopere maatschappijen heb je een flink eigen risico of vallen er bepaalde schades niet onder de dekking.

Zo hoorde ik pas van mijn schoonvader dat een nicht een schade had gehad doordat iemand een brievenbus had opgeblazen naast de auto. Ze zijn allrisk verzekerd bij ZLM en de behoorlijke schade wordt niet vergoed omdat er geen andere auto bij betrokken was. Bij Interpolis zit vandalisme standaard in de allriskverzekering.

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja bij mij zitten die dingen allemaal al in mijn autoverzekering.. daarom vind ik het best goedkoop...:D

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja het zou nu 40 euro aan premie worden maar omdat ik laatst een aanrijding had is dat dus 62 euro geworden.

Ohra adviseerde me wel om de schade niet te claimen zodat ik mijn schadevrije jaren kon behouden. Maar dan moest ik het wel zelf betalen..

Jaa doeeiiii .. hahah echt niet... SAAB onderdelen zijn dus echt niet goedkoop... Dan maar 62 euro per maand.

Deel Deze Pagina