Moet ik in therapie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Missy1978, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Meiden HELP ... ik heb totaal geen zin meer in sex ! Ik dacht dat het over zou gaan na de bevalling maar nu na 4,5 maanden is er nog niets veranderd. Heb het gevoel dat ik mijn man tekort doe. Wie ervaart dit ook of heeft dit ervaren?

Liefs van mij

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nee hoor meid je hoeft niet in therapie maar wel misschien echt bewust tijd vrij maken voor elkaar en weer van elkaar genieten. Misschien de kleine 1 avond wegbrengen en samen wat romantisch doen.

Je leven is totaal veranderd natuurlijk door de kleine: bevalling achter de rug, gebroken nachten, je kind leren kennen dat is mentaal heel zwaar en misschien ook logisch dat je totaal geen zin hebt. Maar probeer wel elkaar weer te ontdekken.

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    en waarschijnlijk ook nog die hormonen inje lichaam van de zwangerschap die daarvoor zorgen 9 maanden zwanger 9 ontzwangeren zal dus dnek ik ook wel daarvoor gelden, ff de tijd gunnen komt vanzelf wel weer terug!

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    veel chocolade eten ;)

nee zonder gein plan een leuk ontspannen avondje met je kerel en zie wat er gebeurt, gebeurt er niks ... heb je iig een leuke avond gehad en heb je je best gedaan.

5. Niet meer actief

Hier net zo hoor.... maar je hoeft niet in therapie gekkie.. net wat de andere zeggen.. gewoon een beetje romantiek creeeren en het wilt vanzelf wel weer..

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Dat probleem heb ik weer (nou ja... ik heb minder zin) sinds ik de pil weer slik...

Sterkte ermee!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is voor mij genoeg reden geweest om te zeggen dat ik die troep niet meer wil slikken, en ging letterlijk en figuurlijk weer een wereld voor me open toen ik januari 2006 stopte met de pil...en dat merkte "hij" natuurlijk ook... ;)

weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit wat betreft gezinsuitbreiding of jullie "klaar" zijn, maar wij zijn dat straks in ieder geval wel, en gelukkig is hij het met me eens dat het nu "zijn beurt" is om aan anticonceptie te doen en laat hij zich als de kleine geboren is "helpen" zodat ik al die hormonen niet meer binnen hoef te krijgen....

dat heeft voor ons een wederzijds gunstig effect dat ik die niet meer slik... ;)

voor de TS kan ik me voorstellen dat haar hormonen nog dusdanig in de war zijn dat zij daar gewoon geen trek ff in heeft en tja kan dan enkel voor jullie hopen dat zowel jij als hij dit "trekken" daarbij meid hoeft het natuurlijk niet alleen de "daad" zelf te zijn waarbij hij hoeft te genieten, er zijn nog tal van andere dingen waarbij"(mee) je hem kan "helpen" ;)

het zal vanzelf wel terug komen maar het kan bij sommige natuurlijk langer duren dan bij de ander....

je hoeft in ieder geval niet naar de psych hoor....

succes

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb er na 9 maanden nog niet zo veel zin in.
    Ik kan soms dat gefriemel niet uitstaan!
    Bovendien associeer ik op dit moment mijn bed alleen met slapen in plaats van sex.
    Maar ik probeer zin te maken met een massage of zo en dan lukt het ook wel,maar het kost me moeite.
    Vind het ook sneu voor mijn man.
    Wij praten erover en dat helpt!
    Ooit komt de zin weer terug!

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik slik ook de pil niet meer al jaren wat een troep zeg. Ik was zo down door die rotpil. Ik heb een koperspiraal laten zetten en ben er super tevreden mee.

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

misschien een rare vraag, maar geef je bv? dat wil namelijk nog wel eens uitmaken.
    je bent net moeder en moet wennen aan een "nieuw" lijf en een nieuwe rol. dit kost gewoon tijd. het is in principe een soort natuurlijke anticonceptie dat je geen zin hebt. geef het die tijd maar gewoon, als je over een paar maanden nog geen zin hebt, zou je alsnog naar therapie kunnen.

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Als ik zo het één en ander leest hier op het forum, denk ik ook dat 't echt een kwestie van tijd is hoor. Je hebt een zware tijd achter de rug, maar zit ook nog midden in een energie-vretende periode. 'Normaal' werkt het toch ook zo dat als je erg druk en/of moe bent, je minder zin hebt. Dat zal nu ook zo zijn. En met de tijd komt het ook weer terug. Maar probeer idd samen te ontspannen en af en toe wat leuks te doen.
    Ik weet niet hoe groot of hoe klein jouw wereldje is op dit moment. Maar als wij een beetje op elkaar uitgekeken raken wil 't ook wel eens helpen een avondje met anderen door te brengen.

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Volgens mij heeft het ook te maken met het feit of je borstvoeding geeft of niet.
    Ik weet niet of dat bij jou het geval is...?

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Geef je nog borstvoeding?

14. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Hoi meiden, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben ! Echt een hele opluchting. Nee ik geef geen borstvoeding maar slik wel de pil weer en toen is het inderdaad nog minder geworden ( de zin in sex dan ) !

Deel Deze Pagina