Ega dieet. Iemand ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Naantje20, Jul 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

Jul 13, 2008
    241
    0
    0
    Ha meiden,

Het wordt na bijna anderhalf jaar wel is tijd dat ook de laatste zwangerschapskilos er nu af gaan. Het lukt me nu ff niet om het zelf te doen, dus wil er graag begeleiding bij.
    Zag op internet ega voorbijkomen en daar kan je dan wekelijks naar toe.
    Alleen wordt me niet heel duidelijk wat het nu precies inhoudt. Het is wel normaal eten toch? Ik wil geen shakes en repen enz Iemand van jullie ervaring? Of evt een ander idee?

Bedankt alvast!

Liefs naantje

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Ik heb jaren geleden begeleiding gehad van de ega en wat ik me er van kan herinneren is dat ik heeeeeel veeeeel tuinbonen moest eten, regelmatig lever en al mijn zaken moest bakken met zo'n velletje waarbij je geen boter hoeft te gebruiken. Verder weet ik het niet meer zo goed maar op zich was ik er wel wat mee afgevallen, 7 kg ofzo. En ik was toen nog maar 13 jaar dus best aardig

3. Naantje20

Naantje20 Actief lid

Jul 13, 2008
    241
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Weet je nog hoe lang je over die 7 kilo hebt gedaan?

4. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

Feb 16, 2014
    1,217
    116
    63
    Kennissen hebben het gedaan, met goed resultaat!
    Indd bakken met een velletje. Gevarieerd eten en geloof dat ze best 'veel' mochten eten.

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    Ik heb dat ook gedaan. Je mocht best veel eten maar wel aangepast. Bijeenkomsten lijken een beetje op weight watchers.
    idd bakken op zo'n velletje. Ben er toen wel mee afgevallen maar hoeveel weet ik niet meer. Is meer dan 10 jaar geleden. ..

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Is weight watchers dan niet wat voor je?!
    Daar mag je alles eten en leer je zelf de keuzes te maken. Ook ww heeft wekelijks bijeenkomsten...
    Ik ben nu 4,5 week bezig en ben nu 5kg afgevallen.

7. Naantje20

Naantje20 Actief lid

Jul 13, 2008
    241
    0
    0
    Ga ik ook even naar kijken dankjewel!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ben er in 6 maanden 15 kilo mee afgevallen voor mn jongste.
    Ga straks weer beginnen als de bv stabiel is heel voorzichtig.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn moeder heeft het vroeger wel eens gedaan. Er wordt voor je bepaald wat je moet eten, maar daaruit mag je wel weer kiezen (dus niet zoals bij Sonja Bakker). Bv. een lijst met groenten die je dagelijks moet eten, daaruit mag je er 1 kiezen, en een lijst met groenten die je niet hoeft maar wel mag. Bakken mag niet in vet maar je moet wel weer wat roomboter ofzo per dag op je brood.
    Het lastige aan dit dieet is dat je niet echt kan mee-eten met de rest en dat je alles apart moet bereiden.

Share This Page