autoverzekering, welke hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door justme66, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de titel zegt het al, welke autoverzekering hebben jullie en waarom? ik heb net een andere auto gekocht en ben aan het kijken naar een auto verzekering. ik kan uiteraard bij mijn oude verzekering blijven, maar misschien is een andere wel goedkoper en net zo goed. ben benieuwd naar jullie verzekering.

2. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Ik heb als autoverzekering PolisVoormij.

Ben er nu een jaar lid en heb nog geen problemen ondervonden.
    Heb 1x schade gehad en is netjes afgehandeld.

Waarom heb ik voor hun gekozen; omdat ik bij hun weinig betaal voor een allrisk verzekering met glas/ inzittenden en no- claim beschermer. etc. ( 38 euro)

Waarschijnlijk zijn zij goedkoop omdat de post via de mail gaat en de medewerkers vanuit eigen huis werken maar dat vind ik geen probleem :)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Chickiedenise: ik kan bij hun niet kiezen voor de noclaimbeschermer.

TS wij zitten nu nog bij Izio, maar we zijn ook aan het kijken voor een andere verzekering. Hopelijk krijg ik binnenkort een jaarcontract bij mijn werkgever en kan ik collectief bij Interpolis. Volgens mij is dat een van de betere verzekeraars qua voorwaarden.

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ik heb een verzekering bij de ING en ben hier heel erg tevreden over!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij zaten eerst bij Centraal beheer maar daar ben ik weggegaan omdat ik het veel te duur vondt voor 2 auto's, 160 euro in de maand..
    Nu zitten we bij Allsecur voor beide auto's 54,-
    half risk omdat ze beide ouder zijn dan 6 jaar maar nog te jong voor alleen WA.
    Ik zelf heb 6 schade vrije jaren (nieuwe voorruit bij mn vorige verzekering en ging toen 1 trede naar beneden) en mijn man 8 schadevrije jaren en door een koppeling kan ik van zijn korting genieten.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier een verzekering van de Hema. Alles digitaal. Bevalt prima!

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier interpolis. Voornamelijk omdat we alle verzekeringen bij hun hebben krijgen we pakket korting!!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier idem :)

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier interpolis all risk met no claim garantie maar dat ligt aan de auto die je hebt en wat je uit wil geven per geven.
    maar interpolis hebben wij voor alles dus dan scheelt het ook weer

10. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

wij zijn verzekerd bij zelf.nl

We hebben nog geen schade gehad dus daar nog geen ervaringen mee, maar de kosten zijn laag.

Wij betalen voor WA + met inzittenden 22,39 euro per maand

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hier ook bij de ing, en tot nu toe tevreden!

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    onna-onna

13. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Toen ik vorig jaar een autoverzekering zocht, kwam ik eerst ook uit bij onna onna, die was achteraf de op 1 na goedkoopste voor mij. ( Toen had ik PolisVoormij nog niet gevonden) Maar onna- onna was zooo slecht bereikbaar, heb ze geen 1 keer te pakken kunnen krijgen aan de lijn en toen dacht ik zoek het maar uit dan;) Toen vond ik PolisVoormij en die bleek goedkoper te zijn Had er nog nooit van gehoord en kon toen nog geen ervaringen lezen omdat het vrij nieuw was, maar zag dat hij bij de consumentenbond als de beste naar voren kwam dus waagde ik de gok maar en gelukkig geen spijt :)
    Ook omdat wij 0 schadevrije jaren hadden, kwamen alle andere verzekeringen echt op minimaal 60 euro uit.

Hmm, wat raar?
    Als het goed is moet je die er gewon bij kunnen krijgen, mocht je echt interesse hebben in deze verzekering dan zou ik gewoon even mailen. Vaak krijg je dezelfde dag nog antwoord ! Ik dacht dat hij iets van 2 euro per maand kost.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    centraal beheer

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Interpolis
    We hebben alle verzekeringen daar lopen dus pakket korting en ook nog een "personeels" korting omdat we werkzaam zijn bij de Rabobank
    Was een makkelijke keuze dus

Deel Deze Pagina