Halloo!! ik heb er geen verstand van dus misschien hier iemand die het weet! ik heb gister een opdracht gemaakt voor school in word. deze heb ik gewoon opgeslagen in mijn documenten en wou gisteravond weer verder typen. Maaaar dit lukt dus niet.. er komt helemaal onder aan te staan: deze wijziging is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendeld.. dus ik denk dan open ik een nieuw bestand maar dat doet ook in een keer niets. opnieuw opslaan enzo lukt ook niet.. word doet het gewoon helemaal niet meer Wie o wie weet wat dit is?
Misschien heb je hem beveiligd? dat kun je opheffen door bovenin bij extra, beveiliging op te hebben. En anders doe je ctrl A(selecteerd alles) ctrl c (kopieert alles) open een nieuwe Word en doe je ctrl v (plakt alles) en kun je hier weer in verder. hoopdat je er iets aan hebt...succes! xx
Ik heb net een nieuwe laptop met windows 7 maar ik kan geen extra vinden?? en dat van de ctrl gebeuren werkt ook niet...
Misschien even controleren of je hem op 'alleen lezen' hebt gezet. Rechtermuisknop op het bestand klikken, eigenschappen, 'alleen lezen' uitvinken.
hoe selectie deblokkeren - microsoft.public.nl.office.word | Google Discussiegroepen Ik heb het denk ik gevonden waar het door komt, maar geen oplossing. Je trial versie is verlopen of je hebt word nog niet geactiveerd als het geen trial versie is.