Autoverzekering...

Discussie in 'De lounge' gestart door corina83, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zit bij Inshared, die kwam als goedkoopste uit de bus voor mijn situatie - ik heb geen schadevrije jaren omdat ik met m'n leaseauto's wel eens brokken heb gemaakt; en ik rijd ongeveer 25.000 km per jaar.

Nieuwe auto van bijna 30.000 euro, all-risk verzekerd voor nog geen 60 euro per maand. Geen bonus-malus gedoe, dus mocht ik nog eens een schade rijden, dan blijft de premie gelijk. Ik deel dan alleen niet mee in de teruggave aan het eind van het jaar (dat is iets specifiek van Inshared: iedereen die niets heeft geclaimd, krijgt aan het eind van het jaar een deel van de premie terug, vorig jaar was dat gemiddeld ongeveer 8%).

2. Only me

Only me Niet meer actief

Ik zit vroeger bij Orion Direct. Die kwam toen als goedkoopste uit de test.
    Maar dan heb ik het over 2001 t/m 2004. Heb toen nog nooit schade gereden (nog nog niet), maar rijd nu in de auto van mijn vriend. Leasebak, dus heb mijn eigen auto de deur toen uit gedaan :)

Misschien is Orion Direct nog steeds goedkoop :)

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij betalen 32euro p/m bij onnaonna, allrisk, noclaim beschermer en schade inzittenden.
    We hebben een alfa romeo 147 uit 2002

Geen enkel probleem met schade uitkering na een ongeluk
    Werden zelfs door hun op de hoogte gesteld van de schade inzittenden verzekering waardoor we recht hadden op vergoedingen voor bv. Hulp in huishouding door mijn moeder vlak na het ongeluk.
    Aanvulling loon wegens ziektewet ( werd maar 70% uitbetaald door werkgever )
    Etc.

Erg tevreden, goede service, lage premie...

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    kijk ook eens bij Allianz... die hebben namelijk een autoverzekering waar je als vrouw zijnd extra korting krijgt (vrouwenkorting)

ik betaal voor onze auto 22 euro per maand (WA+ geloof ik)
    en omdat het een GTI is betaal ik iets meer..

Deel Deze Pagina