Hoi dames, Welke autoverzekering hebben jullie en wat betalen jullie per maand? Ook graag ervaringen.. Alvast bedankt!
Heb een all risk verzekering bij ohra. Betaal 54 per maand omdat ik in de randstad woon. Anders is die goedkoper. Ik kan helaas niets zeggen over de service want heb ze tot nu toe *even afkloppen* nog niet nodig gehad.
Hoeveel je betaalt is toch ook afhankelijk van wat voor auto je rijdt?! Dus lijkt me lastig vergelijken als ik hier mijn (kwartaal)premie neerzet...
Ja dat is zo. Maar het gaat mij om een betaalbare autoverzekering met goede service. Betalen nu nl 90 euro per maand voor een gezinsauto.
Je kan online vergelijken bij Independer. Even je gegevens invullen en je ziet zo wat de voordeligste autoverzekering is.
Ik betaal 27,82 p.m. all risk verzekerd, gezinsauto, 7 schadevrije jaren, woonachtig in de randstad, 30 jaar. Geen idee hoe de service is, heb ik gelukkig nog niet nodig gehad *afkloppen*
Oh op die manier dan komt die hier opnieuw. 54 per maand - all risk - betaal de volle mep omdat ik sinds 1,5jr mijn rijbewijs heb - 23jaar - randstad - nieuwe c1