autoverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door faye24, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi dames,

Welke autoverzekering hebben jullie en wat betalen jullie per maand? Ook graag ervaringen.. Alvast bedankt!

2. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Heb een all risk verzekering bij ohra. Betaal €54 per maand omdat ik in de randstad woon. Anders is die goedkoper. Ik kan helaas niets zeggen over de service want heb ze tot nu toe *even afkloppen* nog niet nodig gehad.

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hoeveel je betaalt is toch ook afhankelijk van wat voor auto je rijdt?! Dus lijkt me lastig vergelijken als ik hier mijn (kwartaal)premie neerzet...

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Klopt is afhankelijk van een aantal dingen:

- Soort auto
    - Welke regio
    - Hoeveel no-claim
    - Leeftijd

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ja dat is zo. Maar het gaat mij om een betaalbare autoverzekering met goede service. Betalen nu nl 90 euro per maand voor een gezinsauto.

6. Je kan online vergelijken bij Independer. Even je gegevens invullen en je ziet zo wat de voordeligste autoverzekering is.

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik betaal € 27,82 p.m. all risk verzekerd, gezinsauto, 7 schadevrije jaren, woonachtig in de randstad, 30 jaar.

Geen idee hoe de service is, heb ik gelukkig nog niet nodig gehad *afkloppen*

8. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Oh op die manier :) dan komt die hier opnieuw.

€54 per maand - all risk - betaal de volle mep omdat ik sinds 1,5jr mijn rijbewijs heb - 23jaar - randstad - nieuwe c1

Deel Deze Pagina