28-06-2009* mijn lieve mama❤ 3 jaar geleden gebeurde het. Het ergste moment van mn leven Mensen zeggen wel "alweer 3 jaar geleden', maar voor ons is het PAS 3 jaar geleden! Mn vader belde dat we snel naar het ziekenhuis moesten komen omdat het slecht ging met m'n moeder. 4 uurtjes later overleed m'n moeder met alle mensen die haar dierbaar waren erbij. Mn vader, mn zus, mn moeders beste vriendin en ik hielden haar handen beet terwijl ze dr laatste adem uitblies. nog nooit in mn leven heb ik zo gehyperventileerd en zo hard gehuild. Wat is K..... toch een klote ziekte, waarom mocht mama niet langer dan 49 jaar van haar leven genieten?! waarom mocht ze onze bruiloft niet meemaken?! waarom mocht ze haar kleinkind(eren) niet groot zien worden?! waarom, waarom, WAAROM????????????? Zelfs mn ergste vijand wens ik dit verdriet niet toe. Mensen zeggen wel dat het verdriet minder wordt en het een plekje moet krijgen, maar ik geloof niet dat dat ooit komt. Ik mis mn moeder met de dag meer en ik geloof dat je nooit over de dood van je moeder heen komt. Ik ben niet alleen mn moeder kwijt, maar ook mn beste vriendin en een stukje van mn eigen verleden. Het is nu 3 jaar geleden, dat jij tussen ons uit bent gegleden. Ik had kunnen verwachten, dat tijd de pijn niet zou verzachten. Ik doe mijn ogen even dicht en denk weer aan jou gezicht. De tranen lopen weer over mijn wangen, ik ga steeds meer naar vroeger verlangen. Hoe kan ik zonder degene van wie ik zoveel hou. Het leven is zo moeilijk zonder jou. Ik heb je nog nodig om altijd voor me klaar te staan, hoe kan ik als kind zonder moeder door het leven gaan? Jou terug krijgen is mijn grootste wens, maar ik ben ook een mens. Als mijn tijd is gekomen, zal ik jou terug zien zoals in mijn dromen.
Mooi gedichtje. Sterkte miss C, wat kl*te dat je moeder maar 49 jaar mocht worden. Kan me er nu ook niks bij voorstellen dat ik m'n ma nooit meer zou zien.
Lieve Miss C Wat een super mooi gedichtje!! Ik kreeg er tranen ervan in m`n ogen!! Ik wil je veel sterkte wensen... Liefs Romy
sterkte... lijkt me vreselijk je moeder te verliezen ( vader ook natuurlijk) hoop dat ik ons ma nog lang bij me mag hebben
veel sterkte !! het zal een moeilijke dag zijn voor jou (jullie) kan ik me heel goed voorstellen K is inderdaad een klote ziekte ! en jammer genoeg zal je nooit weten waarom juist je mama ,.... nogmaals veel sterkte en denk aan de mooie en fijne herinneringen samen , koester die momenten *digi knuf*
Zo nu zit ik hier met tranen in mijn ogen. Wat vreselijk lijkt het me om dit mee te maken. Iedereen weet dat het een keer gaat gebeuren, maar je wilt het zo lang mogelijk uitstellen. Ik hoop dat je uiteindelijk toch een manier vindt om het echt een plekje te geven en dat je weer gelukkig kunt zijn. Heel veel sterkte!!
Ik zit echt met tranen te lezen... en ik heb mijn moeder nog, maar alleen de gedachte dat ik haar kwijt zou zijn brengt al tranen. Maar het feit dat ze nooit uit je gedachte is houdt haar *levend* Maar ik denk dat ik wel kan bedenken dat het jou ontzettend pijn doet, dat zij niet meer bij je is...
Sterkte.. Ik weet hoe je je voelt, ook al was het niet mijn moeder maar de moeder van mijn man.. Ik herken alles van wat je schrijft, vooral bij hem natuurlijk.. Hier was het 19dec2008, iets eerder dus.. Ze was nog geen 40.. Nogmaals heel veel sterkte, het is niet niets..
K is en blijft een rot ziekte helaas weten mijn man en ik daar ook alles van [ zijn moeder heeft het] gaat nu goed maar toch. Meis wat er ook gezegd word idd een kind kan niet zonder moeder! Ze leeft in je door ze kijkt op je neer ,Hoe lang het ook geleden is missen doe je der altijd. Mooi gedicht meis slik. Dikke knuf
Wens je veel sterkte lieverd, erg zwaar omdat ik dit ook meemaak in mijn familie, en ook nog eens zwanger ben, de angst dat het op een gegeven moment over zal gaan met diegene maakt mij kapot. Wil er niet op in gaan dat maakt het alleen maar zwaarder voor mij. Ik leefde helemaal mee in je verhaal en hoop dat er wat verlichting/verzachting in je hart komt dikke knuffel xxxx
Ik kan me zo voorstellen dat het de kleine dingen zijn waardoor je jouw moeder zo mist. Niet meer even bellen om wat te vertellen, niet meer de armen om je heen als je het nodig hebt, niet meer even een gezellig mama-dochter moment, niet meer samen lachen of huilen, niet meer... Heel veel sterkte gewenst. Het zal voor de meesten inderdaad al drie jaar geleden zijn, maar voor jullie is het nog zo kort geleden.
In vele gevallen is het alweer maar in dit soort gevallen inderdaad pas.... Met tranen in mijn ogen........ Sterkte
Mooi geschreven en het is inderdaad echt vreselijk. Ik kijk de laatste tijd wel eens negatief naar mijn moeder omdat ze veel zeurt over bepaalde dingen, maar als ik dan weer zoiets als dit lees zet het me weer even met beide benen op de grond. Ik moet mijn moeder koesteren want het kan zomaar zijn dat ze er niet meer is. Dank je wel en heeeel veel sterkte vandaag en alle andere dagen.
Veel sterkte meid, ik weet precies hoe jij je voeld...Mijn moeder is nu helaas al 7 jaar geleden weggevallen door dezelfde ziekte, en ook ik denk elke dag aan haar..Knuf
Je hebt ook een dochtertje van 18 wat vind/zegt ze over jou houding met je moeder, als je over je ma klaagt, en hie is jouw contact met je dochter