wat betalen jullie aan de verzekering voor de auto? En waar en hoe zijn jullie verzekerd? Ik wil het even uitzoeken want volgens mij betalen wij veel te veel.
ik betaal 28 per maand.. alleen wa en inzittendenverzekering. maar heb nog maar een paar jaar zelf een auto dus nog niet heel veel schadevrije jaren. heb een kleine auto van 15 jaar oud.
We hebben All risk incl rechtsbijstand, ongeval inzittenden, schade verzekering bestuurder en afkoop eigen risico's. Zitten bij fbto en betalen 31,- per maand. 13 schade vrije jaren We hebben een ford focus c-max uit 2004
Ik betaal voor mijn Allrisk verzekering incl rechtsbijstand en schade inzittende 57,50. Rij in een Seat Ibiza van 4 jaar oud en heb 7 schadevrije jaren.
Ik heb mijn auto net verkocht. Maar ik zat bij de ANWB en betaalde 49 euro per maand voor WA met een auto van 19 jaar oud
wow wat betalen jullie veel zeg ik betaal 140 euro per jaar wa+ met 15 schadevrije jaren voor een panda Ik vergelijk trouwens al mijn verzekeringen altijd op bespaaropgasenlicht.nl
Ik kom zowel via Independer als Pricewise bij All Secur uit voor 45 euro. Incl. Ongevallen inzittenden en rechtsbijstand. Nog veel in vergelijking met mam1991, maar dat komt doordat wij maar 5 schade vrije jaren hebben. Ik heb het ook uitgerekend met 10 schade vrije jaren en dat scheelt flink.
Nou het scheelt toch weer wat he 😊 ja we hebben meer schade vrije jaren en wij zijn lid van wij jonge ouders dus krijgen daardoor korting bij fbto
74 ong. All risk verzekerd bij centraal beheer. Heb een peugeot 3008 uit 2009. Was minder maar heb schade gereden waardoor ik omhoog ben gegaan vorig jaar.
Ik betaal 53 euro allrisk voor een Toyota aygo uit 2011. Ik heb volgens mij -1 schadevrije jaren. Mijn vriend betaald geloof ik 59 euro allrisk voor een Seat leon cupra uit 2004 met +/- 7 schade vrije jaren.
55 EU all risk voor een Hyundai i10 uit 2010 met 5 schade vrije jaren en 45 allrisk voor een Toyota aygo uit 2010 met 7 schade vrije jaren.
18,58 euro All Risk per maand bij Promovendum Hiervoor zat ik bij SNS, was ook goedkoop Daihatsu Cuore 2009 met 8 schade vrije jaren.
Wij hebben een jetta verzekerd bij all secur. Betalen 47 euro per maand all risk. Schade vrije jaren volgens mij 10. Super verzekering!
Een aantal van jullie zitten wel heel goedkoop zeg! Ik heb gelijk ook een telefoontje naar Telfort gedaan. Ik heb mezelf aangeprezen als goede klant en ik krijg nu zes maand gratis internet t.w.v. 21 euro in de maand. Echt veel!