12-Jarige jongen veroorzaakte brand.

Discussion in 'De lounge' started by muuske64, Oct 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :oops:
    Gronsveld
    Van onze verslaggever

Een 12-jarige jongen uit de gemeente Eijsden heeft vorige week donderdag hoogstwaarschijnlijk de brand in de veilighal van Gronsveld veroorzaakt. Hij meldde zich, naar nu pas is bekend gemaakt, vrijdag aan het politiebureau met zijn vader.
    De jongen vertelde dat hij donderdag met vuur heeft gespeeld in de veilinghal. Nadat hij in de veronderstelling was dat hij het vuur had uitgemaakt, is hij weer vertrokken.
    De jongen is vrijdagavond weer in vrijheid gesteld. Het politie-onderzoek is nog niet afgerond.

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Denk dat het bij die jongen thuis nu niet zo gezellig is ;)

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Zit er dik in! :rolleyes:
    Denk dat die ouders een leuke rekening gepresenteerd krijgen!

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Het was echt een flinke brand,konden het tot hier zien!
    Niet normaal,12 jaar...
    Lekker opgevoed zeg ik dan :(

5. Niet meer actief

o.......... t is me wat he........

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja stel je voor wat er nog meer had kunnen gebeuren! :rolleyes: Bij Vinkenslag schijnen ook nog eens gasflessen in de grond te zitten!

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Was dat probleem ook meteen opgelost :thumup:

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Men vindt het "dapper" en "knap" dat hij het heeft opgebiecht!
    Is ergens ook wel zo, maar toch....
    De ouders zitten er weer mee!

9. Niet meer actief

heeft vrij weinig met opvoeding te maken denk ik... meer nieuwsgierigheid van dat jochie!

Ik wil jullie allemaal nog wel zien over 12 jaartjes ofzo met jullie eigen kinderen.. melden jullie het ook als jouw kind iets gejat heeft, fikkie heeft gestoken of weet ik veel wat...

Bedenk zelf eens of je iets hebt gedaan vroeger wat echt niet kon eigenlijk, en wat je ouders je toch wel heeeeeel duidelijk hebben vermeld, maar toch stiekem doe je het, want dat is waarschijnlijk in jouw ogen spannend geweest of wat dan ook...

Ik vind het knap van dat jochie idd dat hij het heeft opgebiecht, beter dat dan dat hij nooit iets zegt.. dat vind ik dan geen opvoeding! Hun hebben hun kind goed opgevoed, want het kind heeft zijn acties gerelativeert en is tot de conclusie gekomen dat het toch wel heeeel fout is wat hij heeft gedaan.. en heeft het netjes tegen papa en mama gezegd... hij neemt dus verantwoordelijkheid voor zijn acties!
    en dat vind ik een applausje waard... =D>

En wat de rekening betreft laten we hopen dat ze verzekerd zijn.. :)

10. Noor

Noor Actief lid

Jul 4, 2007
    255
    0
    0
    Muuske, heb jij die gasflessen daar soms ingegraven? ;) Of bedoel je iets anders met je :oops: ? Ik snap jouw emoticongebruik nooit helemaal.

Met vuur spelen gebeurt echt vaak en gelukkig gaat het meestal goed. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je dit de ouders kunt aanrekenen. Ik heb vroeger ook van alles en nog wat uitgevreten en dat is gelukkig altijd met een sisser afgelopen. Dat had best anders kunnen gaan en daar hadden mijn ouders niet veel aan kunnen veranderen denk ik.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd wel eerlijk van het jochie, maar wat zou je als ouders toch kwaad zijn!En vooral schamen in de omgeving dat hun zoontje dat gedaan heeft!

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Natuurlijk heb ik vroeger wel eens een lekkere fik gemaakt,maar ik heb geen industrie-terrein laten afbranden....

13. Noor

Noor Actief lid

Jul 4, 2007
    255
    0
    0
    Onzewonder, ik zie nu dat jij hetzelfde idee had.

14. Niet meer actief

;)

15. Niet meer actief

ik heb bij de V&D carnavalsspullen gejat toen ik twaalf was..
    en een container in brand gestoken (fikte goed hoor ;) )

ach dat zijn gewoon kwajongensstreken voor die leeftijd, die jongen heeft nooit met opzet de hele loods af willen laten branden.

Mijn zoon is inmiddels 13 en heeft ook al wat streken uitgehaald, tja t blijft toch je zoon he...

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Natuurlijk heb ik die gasflessen daar niet begraven!
    Bedoel met :oops: dat dat toch schrikken is wat er nog meer had kunnen gebeuren!
    Zal voortaan beter proberen op te letten met mijn emoticongebruik oke! ;)

17. Noor

Noor Actief lid

Jul 4, 2007
    255
    0
    0
    Nee, daar hoef je van mij niet op te letten. Doe vooral wat jij wilt. Maar ik snap nooit dat jij je werkelijk overal voor schaamt :oops: . Zou ik alleen doen als ik ze ingegraven had.

18. Noor

Noor Actief lid

Jul 4, 2007
    255
    0
    0
    Oooow het is van schrik! Ik snap het.

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Juist! ;)

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Ach ik speelde vroeger ook altijd met vuur, heb een keer de wc (inclusief de voorkant van mijn pyjama) Een groot hok achterin de tuin bij een vriendje en een boom in het bos in de fik gezet....

toen was ik nog niet zo bezig met gevaren

Dus ouders zet aub geen kaarsjes in de wc in combinatie met de wc spray krijg je redelijke steekvlammen. :confused:

Ik wilde ook een keer de bus van de wcspray gebruiken om ergens voor te knutselen toen heb zou ik met de zakmes er een gat in maken toen is dat mes dubbel geklapt (gelukkig geen gat in de bus) had wel kunnen ontploffen dus in principe mijn redding. Maar had wel de helft van mijn pink eraf :oops:

Share This Page