Autovraag - met 3 kinderen

Discussion in 'De lounge' started by Skatje, Jul 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    142
    63
    Volkswagen touran wil geen andere meer

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,737
    7,507
    113
    Female
    Groot gelijk. En ALS ik tussen die 2 zou kiezen dan zou het een skoda owrden. Absoluut geen dacia. Dacia is samen met renault.

Maar wel belachelijk dat je niet zelf mag kiezen wat voor merk je koopt. Vooral toyota staat bekend dat deze zeeeeeer betrouwbaar is en lang op de weg blijft zonder al te hoge kosten.
    Zou dus ook lekker verder sparen.

3. Biene

Biene Actief lid

Jan 2, 2012
    410
    2
    0
    Wij hebben een Daihatsu Sirion. )hadden een beperkt budget' maar gaat prima met drie kids op de achterbank.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

#44 Jo85, Jul 14, 2013
    Last edited by a moderator: Jul 14, 2013
    Ford focus is een prima auto maar daar ga je geen drie autostoeltjes in krijgen.
    Een ford mondeo is nog wel een idee daar krijg je volgens mij wel drie stoeltjes achterin want die is wel iets breeder dan de focus.
    En prima qua kwaliteit. Mijn focus uit 2006 heeft nu dik 3 ton gelopen en alleen klein standaard onderhoud moeten laten uitvoeren.

Ik denk dat je het beste tzt kan gaan kijken naar een auto met die volwaardige stoelen achterin ipv twee plaatsen en een "hobbeltje"

Mijn ouders hebben een citroen berlingo maar ondanks dat ik `m absoluut niet mooi vind, vind ik `m heerlijk comfortabel en zij hebben totaal geen problemen met de auto.

Zelf gaan we maandag kijken voor een andere (tweede) auto en dat wordt naar alle waarschijnlijkheid wel een renault megane cc. Maar dat is dan ook echt een tweede auto waar indien mogelijk twee stoeltjes achter in passen.

Share This Page