Momenteel alweer 21 weken zwanger!! Jeej!! Nu is het alleen zo dat ik 's avonds helemaal opgebrand ben, ik werk maar 30 uur en het gaat soms met ups en downs. De ene week voel ik me goed, de andere week ben ik weer als een zoutje. Nu ook, lichte hoofdpijn, moe en de letters op het beeldscherm vd pc dansten voor mijn ogen. Ik ben om het zo maar te zeggen, om de week een dag of wat thuis om bij te tanken. Ik heb wel een lage bloeddruk 90/50, ik probeer het wel wat op te krikken met iets zouter eten en zoethoutdrop. Hoe zit dat met jullie?
Heb een redelijk lage bloeddruk maar niet zoooo laag, 108-62 Verder werk ik fulltime in de horeca maar ga ik vanaf augustus sowieso deels in de ziektewet. Baas kwam er zelf mee want dit is echt niet te doen. Hij vond het al knap dat ik het tot nu toe vol had gehouden.. Ik ook maar is ook ten koste van veel dingen gegaan.. Was niet te genieten thuis omdat ik zo moe was.. Was daardoor soms een emotioneel wrak, zeer prikkelbaar.. Dus zo trots ben ik niet en ben blij dat er wat veranderd! Ik trek het niet tot oktober door. Alleen jij kan bepalen hoe je je voelt.. Elke zwangerschap is anders N
Daar heb je gelijk in. Ik voel me toch persoonlijk altijd bezwaard als het werken niet lukt, maar ja ik zal toch nu eens moeten leren om te luisteren naar mijn lichaam. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn kleintje.