Hallo allemaal, Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ga donderdag kijken voor lakens voor de baby kamer. Het gaat om lakens voor het ledikant en de wieg. Nu heb ik bij de Hema al leuke gezien. Maar waar kan ik nog meer leuke maar niet al te dure lakens vinden? Groetjes Chanel.
Hoi Chanel, Bij Prenatal hebben ze natuurlijk ook wel wat. Ik heb laatst ontzettend mooie dekentjes, lakens ed bij Kids Factory (aangezien je uit Amsterdam komt?)gezien maar wel aan de dure kant. Shop ze..
Mijn ervaring met de Hema is dat ze alleen maar wit beddengoed hebben. Als je echt iets van een kleurtje wilt in je lakentjes/dekentjes kun je bij Prenatal altijd wel lekker shoppen of bij een babyspeciaalzaak Shop ze!
Hema heeft nu ook een laken met een motiefje. Best leuk vind ik. Wij houden het denk ik simpel wit met een kleurig dekentke (kindje komt in november dus dekentje is wel nodig). Pim
Ik heb een heel leuk dekbedovertrek bij wehkamp besteld (die rode met die vlindertjes en bloemetjes), ze hebben leuk spul! Kindermode aanklikken en dan babywereld. Hier kun je ook heel veel andere leuke spulletjes vinden. het is weer eens wat anders dan HEMA of Prenatal. Ik vind het erg handig, je hebt alles op een rijtje en kunt rustig 'rond'kijken. succes met shoppen! Gr. Niki
Bedankt voor de tips allemaal! Ben er erg blij mee, ga donderdag samen even kijken met me vriend. Kids Factory heb ik nog nooit wat van gehoord maar daar kan ik natuurlijk ook kijken. Even een vraagje me kindje wordt in augustus geboren. Is het dan beter om alleen een laken te gebruiken of een laken en deken?
kleintje die net geboren zijn kunnen zichzelf nog niet goed warm houden dus ook een dekentje kan zelfs zijn dat je nog kruikjes nodig zult hebben dus zorg dat je die ook in huis hebt shop ze
hey.... fijn om te horen.. was zelf ook opzoek naar lakentjes.. ga ik ff bij leenbakker kijken !! die andere heb ik al gehad ik wil ook een leuk dekentje, maar vind nergens wat ik echt leuk vind...
Toen er pas zo'n aanbieding was bij de Wibra heb ik daar lakentjes gekocht. Maar ik zag dat ze die normaal gesproken ook hadden!! Simpele, gekleurde lakentjes. Goedkoop, en 100% katoen! Liefs Sinnamon
maar wat heb je nu precies nodig, voor in het ledikantje, lakens, dekentjes, onderdekentjes etc? en hoeveel? groetjes
klaasje9 zie deze topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=30 daar staat een hele mooie lijst van wat je allemaal nodig hebt sukzes