ja,dat had ik ook,ik (en mijn ventje ook niet) kon er bijna niet aankomen,zelfs als ik gewoon wandelde deden ze pijn,zowel bovenkant als zijkant.gelukkig is dat nu over,ze zijn nog gevoelig maar zo pijnlijk niet meer.ik ben nu 4 maaden zwanger,meeste beginkwaaltjes zijn nu over. veel succes nog.
Hoi! Ik had altijd net voordat ik ongi moest worden gevoelige borsten maar dat staat in geen vergelijking met wat ik nu in week 6 en begin week 7 heb gehad.. Ik heb van pure ellende mijn bh maar aangehouden 's nachts want ik kon er echt niet van slapen. En met bh ging het iets beter.. Nu is het net iets minder geworden maar dat vind ik ook weer spannend want is er dan niets anders aan de hand.. Maar goed ben ook misselijk vooral 's avonds dus voorlopig moet ik maar gewoon vertrouwen hebben.. Sterkte ! Jen
Mijn borsten waar ook wel wat gevoelig tijdens menstruaties...maar deze keer was anders! Tepels deden ook echt zeer! Mijn borsten zijn ook opgezet en doen vooral aan de zijkanten zeer. Maarja, GRAAG! Ben wel zwanger! Elmo 4 wk 4 dgn
Hier ook pijnlijke borsten en tepels, vooral de zijkant van mijn borsten doen zeer en ze voelen ook erg hard maar je hoort mij niet klagen hoor, heb het er met liefde voor over !
Ik had ook inderdaad al ruim 2 weken voor mijn ongi dag pijnlijke en vooral gespannen borsten. Nu heb ik normaal ook wel gevoelige borsten maar deze keer was anders. Eindelijk sinds deze week is het wat minder gevoelig allemaal.
Ik had altijd wel last van pijnlijke borsten, maar juist nu voor mijn NOD niet. Later toen ik een posi test in handen had kreeg ik pas pijn. Nu kan ik er 's nachts niet van slapen. Alleen in rugligging en ik kan jullie vertellen dat is niet prettig voor een hele nacht. Ik slaap nu met een sport bh aan en dat is prettig. Liefs
ja ik heb er ook veel last van, strak gevoel aan de huid en ik heb het idee alsof ze gegroeid zijn. Inderdaad de zijkant is het meest gevoelig. groetjes Anita
Dat is nog eens een goeie tip ga ik vannacht proberen met sportbh. Ik weet momenteel ook niet hoe ik liggen moet...
Ook ik heb veel last van mijn borsten en mijn tepels. Ben al een hele cup gegroeid in omvang en heb vorig weekend een paar goed passende BH's gekocht..wat een verademing! Als je 's nachts ook last hebt van je borsten slaapt het veel lekkerede met een goede BH aan, omdat je daar dan de steun van hebt en dus minder pijn! Liefs esther
Ik had voor mn NOD altijd wel wat last van mn borsten en mn tepels, maar zo erg als nu nog nooit. Op dit moment doen ze ook zo vreselijk zeer, ik zit haast te janken van de pijn. Ik heb best een hoge pijngrens, maar dit is écht niet leuk meer! Iemand toevallig nog tips om de pijn weg te krijgen? Of is het echt een kwestie van mee leren leven? Enneuh, blijft dit nog 8 maanden zo?
Ik heb ook na mijn eitje branderige tepels gehad een dag of 3 en toen ging het over in pijnlijke boobs hihi met name de zijkanten ja. Maar dit heb ik ook als mijn menstruatie in zicht is dus. Het is allemaal zo vergelijkbaar.
Hallo allemaal, Hier is nog een muts die vreselijke last heeft van haar borsten. Ik kan duidelijk zeggen dat ik dat nooit heb gehad zo voor mijn ongesteldheid, maar met mijn andere 3 zwangerschappen heb ik het ook nooit zo erg gehad. Nu heb ik al 2 weken krampjes in mijn buik (dokter zegt mijn darmen) en mijn borsten zijn OVERGEVOELIG, kon vannacht niet goed slapen en sinds gisteren komt er vochtdruppeltjes uit. Bij de dokter vorige week test gedaan maar omdat ik nog steeds aan de pil ben sloeg die test negatief uit maar iets in mij zegt dat er meer aan de hand is dan zomaar last van mijn darmen. En nu helemaal..... want wanneer komt er nu echt vochtdruppels uit je tepels gelopen behalve de zwangerschap? Ik heb het nog NOOIT eerder meegemaakt in ieder geval. wie kan mij misschien duidelijkheid geven? Groetjes van een verwarde moeder ( ik hoop natuurlijk wel een zwangerschap maar wie zal het zeggen)
Ik weet nog niet of ik zwanger ben, morgen of overmorgen ga ik testen. Nooit heb ik last van mijn borsten. Nu sinds een week dus wel, gespannen, de binnenzijkant doet pijn en bovenop en onder. De buitenzijkanten doen geen pijn. Als ik de trap af loop houd ik mijn boobs vast anders zak ik bijna door de grond van de pijn
Hoi Bij mij is nu op het moment alles gevoelig qua borsten betreft. En als ik aan mijn borsten zit voel ik overal harde knobbels. Mijn schoonzusje voelde er van de week aan en die zei gelijk: auw auw dat doet zeer, ze zijn gigantisch hard . Nu heb ik de pleisterpil er een dinsdag afgetrokken dus zou ik een dezer dagen ongesteld moeten worden. Morgen of overmorgen ofzo, dus we wachten af wat het doet. Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap. Ik wil er zo graag nog eentje bij maar manlief nog niet echt !