hallo allemaal.. ik heb sinds een week erg zere tepels en ben erg winderig.... momenteel zit ik op dag 23 van mijn cyclus en mijn temperatuur is ook nog veel hoger als normaal...kmoet er wel bij zeggen dat ik er totaal niet mee bezig ben geweest de afgelopen tijden want heb sinds 4 weken weer een baan en concentreer me daarop...dus het idee van dat ik zwanger zou zijn had/heb ik niet maar het valt me nu ineens op.... liefs renate
Ik hoop 't voor je! Ik laat nog steeds van die heerlijke windjes en tepels zijn ook nog steeds gevoelig!
hallo,,,, ja normaal dan heb ik heel mijn borst wel gevoelig maar nu is het enkel me tepels en echt er hoeft maar iets tegenaan te komen en het is zo gevoelig.ook als ik onder de douche sta en de straal erop krijg....heb 1 dag een beetje ongie pijnen gehad maar tot nu toe helemaal niets meer,en iedereen op me werk had het koud vandaag en ik had het warm echt opvliegers gewoon....en toen ik gisteren uit me werk kwam had ik een hele opgezette buik omdat ik in de rust kwam denk ik? we wachten het maar af...kben er niet mee bezig geweest omdat ik dat teveel deed en sinds 4 weken weer een baan heb heb ik mijn hoofd daarbij en niet bij het zwanger raken hoor!groetjes en liefs renate ooh ja ik zit ook onder de pukkels op me rug in me gezicht op me borsten....en geen honger gevoel normaal als ik ongesteld moet worden eet ik van alles tegelijk nu niet!zou het?hoop het zoooooooooo