Wie herkent dit? Ben inmiddels 5 weken zwanger en heb nu al denk ik 2 week vreetkick! Telkens trek in de gekste dingen! (Vooral frituur?) nu wil ik ook zoveel mogelijk eten want voorgaande zwangerschappen begon het ook met vreetkick en dat ging over op eten om niet misselijk te worden in extreme misselijkheid (HG) maar de laatste dagen smaakt niks meer lekker! Verlang ik zo naar m'n avondeten waar ik hard aan heb gewerkt.. Smaakt naar niets. Tosti! Nee doet me niks. Oeh trek in zoute chips, nee ook geen smaak. Etc. Vindt het zo frustrerend! Hebben meer mensen hier last van? (Vast wel )
ja hoor, ik heb precies hetzelfde! balen is dat want ik ben gek op lekkere dingetjes; ben echt een snaaier. Maar alles stelt me teleur haha niet zo lekker als ik me had voorgesteld, of het voelt ineens raar in mn mond. broodje kaas is ineens zo raar om te eten lol
Ik ben nu ruim 10 weken en denk alleen maar aan eten... Vooral vette happen zijn mijn favoriet. Bij mij smaakt alles ook nog super lekker dus ik blijf eten haha. Normaal ben ik erg slank dus vraag me af hoe lang het duurt voordat ik uitdij....
Jep! Hier ook! Eerste 7 weken waren voornamelijk net genoeg eten zodat ik niet misselijk was. Voornamelijk mandarijntjes trouwens . Nu heb ik echt de godsganse dag honger, maar als ik eten zie dan hoef ik het eigenlijk niet. Ben er nu wel achter dat qua avondeten ik alleen aardappels en groente lust. Dat eten we dus ook al 2 weken, tot grote ergernis van m'n vriend haha. Ik heb hoop dat het over 2 weken beter zal gaan...
Vanaf week 6 t/m week 10 hier hetzelfde gehad. Hongerrrr, maar bij gedachte aan het eten zelf hoefde ik het al niet meer, ging ik toch eten werd ik kort daarna misselijk, smint/kauwgom, honger . en zo ging het elke dag. Erg jammer van de feestdagen Maar het hoort erbij.
Nou ergens ook wel handig natuurlijk. Eten we ook niet te veel moet zeggen dat het eten me gister wel goed smaakte. Misschien verschilt het per dag.
Ik heb niet echt de honger of de vreetkick maar wel vooral de afkeer van een groot aantal soorten voeding. verschrikkelijk! want dan denk ik oooh heb zo zin in een koekje maar vervolgens smaakt dat hele koekje niet! en zo heb ik het wel met meer dingen waar ik voorheen wel gewoon tevreden mee was
Ik heb ook al weken nergens trek in, want het smaakt toch niet! Ik was altijd gek van pasta en warm eten.. maar dat is wel het laatste waar ik nu aan denk! Enkelt simpele dingen zo als brood met beleg en fruit smaakt me! Oh ja en patat Terwijl ik dat juist nooit lekker vond om dat los te eten.. zure matjes en snoep smaken me dan wel weer! Maar ik vind zoete fruit sapjes altijd heerlijk en nu vind ik het verschrikkelijk hahaha dus dat is eigenlijk erg gewoon dat je weinig smaak heb! Afwachten en hopen dat het snel weer over is
Goh... wat grappig... jullie verwoorden precies wat ik voel.. eerst enorme vreetkicks zin in van alles en dan vooral vet En nu.. wel honger maar nergens zin in? Gooi daarbij stemmingswisselingen en de verwarring is compleet Maar.. ieder kwaaltje is er eentje
Herkenbaar jullie verhalen. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb eigenlijk alleen maar trek in fruit. Verder drop, wit brood met hagelslag en salade. Brood met hartig beleg en ander avondeten smaakt niet en inderdaad voelt het anders aan in m'n mond. Van sommige dingen moet ik zelfs kokhalzen, terwijl ik verder gelukkig nog niet misselijk ben. Raar hoor, zwanger zijn...
zelfde hier, maar alles wat ongezond is smaakt nog wel. Vooral friet en pizza... Al smaken beiden nu wel iets anders dan eerst. De rest hoef ik niet en al zeker geen groent . En nu zijn die vreetkicks ook niet elke dag meer. Zwaar frustrerend, want als ik er aan toegeef krijg ik enorm maagzuur.