Erge trek/honger maar niks smaakt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MamaSamm, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Wie herkent dit?
    Ben inmiddels 5 weken zwanger en heb nu al denk ik 2 week vreetkick! Telkens trek in de gekste dingen! (Vooral frituur?) nu wil ik ook zoveel mogelijk eten want voorgaande zwangerschappen begon het ook met vreetkick en dat ging over op eten om niet misselijk te worden in extreme misselijkheid (HG) maar de laatste dagen smaakt niks meer lekker! Verlang ik zo naar m'n avondeten waar ik hard aan heb gewerkt.. Smaakt naar niets. Tosti! Nee doet me niks. Oeh trek in zoute chips, nee ook geen smaak. Etc. Vindt het zo frustrerend! Hebben meer mensen hier last van? (Vast wel :p)

2. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ja hoor, ik heb precies hetzelfde! :) balen is dat want ik ben gek op lekkere dingetjes; ben echt een snaaier. Maar alles stelt me teleur haha niet zo lekker als ik me had voorgesteld, of het voelt ineens raar in mn mond. broodje kaas is ineens zo raar om te eten lol

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik ben nu ruim 10 weken en denk alleen maar aan eten... Vooral vette happen zijn mijn favoriet. Bij mij smaakt alles ook nog super lekker dus ik blijf eten haha. Normaal ben ik erg slank dus vraag me af hoe lang het duurt voordat ik uitdij....

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Haha Koraal, tja dat is dan inderdaad een nadeel :)

5. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yep dat herken ik ook! Stuur manlief voor pizza komt die thuis moet ik het na 2 happen niet meer

6. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Jep! Hier ook! Eerste 7 weken waren voornamelijk net genoeg eten zodat ik niet misselijk was. Voornamelijk mandarijntjes trouwens ;). Nu heb ik echt de godsganse dag honger, maar als ik eten zie dan hoef ik het eigenlijk niet. Ben er nu wel achter dat qua avondeten ik alleen aardappels en groente lust. Dat eten we dus ook al 2 weken, tot grote ergernis van m'n vriend haha. Ik heb hoop dat het over 2 weken beter zal gaan...

7. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Vanaf week 6 t/m week 10 hier hetzelfde gehad. Hongerrrr, maar bij gedachte aan het eten zelf hoefde ik het al niet meer, ging ik toch eten werd ik kort daarna misselijk, smint/kauwgom, honger…. en zo ging het elke dag. Erg jammer van de feestdagen :( Maar het hoort erbij.

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nou ergens ook wel handig natuurlijk. Eten we ook niet te veel :p moet zeggen dat het eten me gister wel goed smaakte. Misschien verschilt het per dag.

9. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Ik heb niet echt de honger of de vreetkick maar wel vooral de afkeer van een groot aantal soorten voeding. verschrikkelijk! want dan denk ik oooh heb zo zin in een koekje maar vervolgens smaakt dat hele koekje niet! en zo heb ik het wel met meer dingen waar ik voorheen wel gewoon tevreden mee was

10. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    :(Ik heb ook al weken nergens trek in, want het smaakt toch niet! Ik was altijd gek van pasta en warm eten.. maar dat is wel het laatste waar ik nu aan denk!
    Enkelt simpele dingen zo als brood met beleg en fruit smaakt me! Oh ja en patat :( Terwijl ik dat juist nooit lekker vond om dat los te eten.. zure matjes en snoep smaken me dan wel weer! Maar ik vind zoete fruit sapjes altijd heerlijk en nu vind ik het verschrikkelijk hahaha :p dus dat is eigenlijk erg gewoon dat je weinig smaak heb! Afwachten en hopen dat het snel weer over is ;)

11. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Goh... wat grappig... jullie verwoorden precies wat ik voel.. eerst enorme vreetkicks zin in van alles en dan vooral vet :) En nu.. wel honger maar nergens zin in? Gooi daarbij stemmingswisselingen en de verwarring is compleet :) Maar.. ieder kwaaltje is er eentje

12. Pannenkoek

Pannenkoek Actief lid

26 mrt 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar jullie verhalen. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb eigenlijk alleen maar trek in fruit. Verder drop, wit brood met hagelslag en salade. Brood met hartig beleg en ander avondeten smaakt niet en inderdaad voelt het anders aan in m'n mond. Van sommige dingen moet ik zelfs kokhalzen, terwijl ik verder gelukkig nog niet misselijk ben. Raar hoor, zwanger zijn...

13. Annoniemc

Annoniemc Lid

25 nov 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fruit, wit brood met hagelslag en cola.. De rest bleghh

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    zelfde hier, maar alles wat ongezond is smaakt nog wel. Vooral friet en pizza... Al smaken beiden nu wel iets anders dan eerst. De rest hoef ik niet en al zeker geen groent :( . En nu zijn die vreetkicks ook niet elke dag meer. Zwaar frustrerend, want als ik er aan toegeef krijg ik enorm maagzuur.

Deel Deze Pagina