auw auw auw!! zere (.)(.)

Discussion in 'Zwanger worden' started by roeska123, Sep 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    van maandag op dinsdagnacht heb ik mijn eisprong gehad. 's nachts heb ik zóveel pijn in mijn liezen gehad, mijn bovenbenen deden er ook zo zeer bij.
    nu heb ik vanaf mijn eisprong zulke zere tepels! ik kan er niet eens naar kijken! net of ze zwaar gekneusd zijn.
    soms denk ik dat het iets beter wordt, maar even later doen ze weer verschrikkelijk pijn.

maar nu gaat de pijn ook naar de zijkanten van mijn borsten.
    toen ik zwanger was, weet ik dat ik ook zulke zere tepels had.
    afgelopen eisprongen had ik er ook wel last van, maar niet zo erg als nu. en dat ging vrij snel over. en dit duurt en breidt zich uit...

vanaf eisprong heb ik ook zeurderige buikpijn, beurse onderbuik en druk zetten doet zo zeer!
    vandaag ook heel erg moe.

oh ja, misschien weet iemand dit:
    dinsdagmorgen na mijn eisprong verloor ik wat slijm wat een gele gloed had. iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? restant follikel misschien?

ik hoop dat het allemaal goed nieuws is!

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja ik heb ook na mn ei slijm die gelig is, vroeg me hetzelfde af!! En ook heel zere ()() altijd al gehad. Vervelend he..

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja echt wel! ik heb het nog steeds. soms gaat het wat beter, maar ook nu weer heel veel pijn eraan. 't is net of ze zwaar gekneusd zijn. nu gaat ook de zijkant van mijn linkerborst meedoen.

ja, ik vond het vreemd, die gelige afscheiding. het was trouwens wel helder slijm maar met een gelige gloed.

vanmiddag had ik ook steken in mijn buik.

't is moeilijk wat het allemaal is. afwachten dus!

hoever zit je in je cyclus?

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Sorry beetje laat. Ik wordt denk ik morgen ongi, maar ben niet actief bezig met zwanger worden, las gewoon mee.

Ja dat gevoel van gekneusd he, en dan twee weken lang! Bij ook voornamelijk de buitenkanten.

Het heeft hier niks met zwanger worden/zijn te maken. Is dit de eerste keer dat jij het hebt dan? k hoop voor je dat het raak is!

5. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb iedere maand vanaf mijn eisprong tot ik echt ongesteld wordt zere borsten, dit had ik eerst nooit en het laatste half jaar ineens iedere maand, je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar wie weet betekend het wel heel goed nieuws! Ik duim mee!

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoi, het heeft dus niets te maken met voor de gek houden, al lijkt dat voor jouw wel zo. Ik heb het al jaren, ook als ik niet bezig ben met zwanger worden. Het heeft met bepaalde hormonen te maken. Net als de ene de eisprong wel voelten de andere niet, heeft er ook niet mee te maken.

Maar het is wel vervelend!

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

O, jij bent al zwanger! Gefeliciteerd!

8. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    gefeliciteerd met je zwangerschap laus!

mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, vooral aan de zijkant.
    mijn tepels zijn minder pijnlijk nu.
    toen ik zwanger was, had ik vanaf de eisprong vreselijk zere tepels, te vergelijken met nu..
    de afgelopen 2 cyclussen ook wel, maar niet zo erg als nu en dat ging ook na een paar dagen weer over. en dan deze alleen mijn tepels zeer en niet de zijkant. pas een dag of 2 voor mijn ongi deden ze zeer aan de zijkant.

ik zit nu op 6 dpo en ik voel ze dus nog steeds.
    gisteren heb ik vanaf de 2e helft van de middag en de hele avond steken in mijn buik gehad (van die venijnige speldenprikjes en 's avonds was ik erg opgeblazen.
    en ik moet zoveel plássen! zodra ik geweest ben, kan ik na 5 minuten gewoon weer gaan...en ik drink niet heel veel.
    dit heb ik niet eerder gehad...

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

O, nou... ik krijg een beetje hoop hier ;) Maar ik weet het natuurlijk niet he..

10. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    herkenbaar? hihi!
    ik heb het gisteren ook zo vreselijk koud gehad! 's nachts al
    terwijl mijn temperatuur hoog is. vanmorgen was ie zelfs nog een 10e graadje hoger, maar dat kan ook eenmalig zijn.
    ik gloeide behoorlijk trouwens gisteren. en mijn borsten zijn ook warm, normaal voelen die koud aan.

11. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Koud hebben en steken in onderbuik zouden symptomen kunnen zijn, ik heb het heel snel warm, maar kan het soms ook ontzettend koud hebben, vooral als ik naar bed ga moet ik me echt even aan me partner opwarmen, lekker met koude voetjes hihi :)

Ik duim voor jullie, ik weet hoe irritant het wachten is, dit is nu mijn 4e zwangerschap in 3 jaar tijd, en heb helaas nog geen kindje in me armen mogen houden. Spannende tijden dus..!

12. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik hoop voor je laus dat het deze keer goed mag gaan.
    je verdient het nu wel!

13. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Dank je, lief van je! Het gaat steeds rond deze periode mis, dus je snapt al dat ik af en toe flink de zenuwen heb.. Wanneer kan je testen?

14. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja, dat snap ik inderdaad je je zorgen maakt.
    ben je wel onder toezicht van een gynaecoloog?

de laatste 2 x had ik een lf van 10 dagen, dus als ik daarvanuit ga, dan kan ik vrijdag testen. maar ik slik nu visolie in de hoop dit te verlengen.

morgen ga ik naar het ziekenhuis en dan zal ik eerst ook nog even testen voor de zekerheid.
    ik loop sinds ik van de pil af ben met buikpijn rond. ik ben er al eerder geweest hiervoor, maar toen konden ze niks vinden.
    uiteindelijk toch weer naar de ha gegaan, omdat ik er nu wel zat van ben.
    dus ze zullen morgen wel weer een echo maken en dan hoop ik dat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is voor een innesteling.
    toen ik de 1e keer naar het ziekenhuis ging, zei ze dat ie te dun was om zwanger te kunnen zijn. uiteindelijk kreeg ze die keer ongelijk, maar toch heb ik nu telkens mijn twijfels of het wel goed zit. want ik menstrueer ook heel weinig met zeer weinig stolsels.

ik hoop dat ze het nu grondig gaan onderzoeken!

15. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Dat is dan inderdaad wel vreemd. Ik heb juist sinds ik van de pil af ben hevigere menstruaties. Hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt!

Ik loop zelf bij een gynaecoloog, maar omdat we gewoon zwanger kunnen worden houden ze het op pech dat ik 3 miskramen heb gehad, want alles is gewoon in orde. Ze hebben ook getest op bloedstollings afwijkingen. Maar ze gaf aan dat ze alleen de meest gangbare hebben getest om er weet ik veel hoeveel verschillende afwijkingen zijn, maar heb wel voor de zekerheid nu bloedverdunners, moest ik mee beginnen zodra ik positief testte, dus hopelijk krijgen we daardoor nu een betere afloop..

16. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik hoop het echt voor! ik duim voor je!

Share This Page