vreemde buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    vinden jullie dat mijn buik er ook vreemd uit ziet van voren? omdat onderin helemaal geen buik zit lijkt het wel.. aan de zijkanten.. :) :oops: :rolleyes:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Vast hele strakke buikspieren! Zo heeft mijn buik er idd ook nooit uitgezien :p

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    buikspieren? wat zijn dat? :)
    ik heb nooit iets aan buikspieren gedaan ofzo.. Ik sport al jaren niet.. haha
    ja vind hem er zelf ook vaag uit zien.. En een kennisje van me zei het ook al, wat ziet je buik er eng uit. wat vind de vk ervan.. Ja die ziet me nooit van voren, want als ik lig bij haar dan zie je het niet meer

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha nou buiken komen in alle vormen en maten hoor, ik zou niet weten hoe het komt, is vast je bouw,en ach wie weet over een paar weken hoe je er dan uitziet!

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Haha, ja het is inderdaad wel heel apart. Wat gek, dat het zo kan verschillen van vrouw tot vrouw.
    Maar ik ben nog niet zo ver als jij, dus hoe hij er bij mij uit komt te zien, moeten we nog maar afwachten. Maar de jouwe ziet er bijzonder uit.
    x Linda

6. Niet meer actief

ik vindt het idd een rare buik!

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn buik ziet er ook zo uit.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wacht maar tot je beeb ingedaald is haha... Dan zit ie niet meer zo hoog!

9. Niet meer actief

Ik zou het 8 jan. gewoon aan de vk vragen en anders misschien even opzoeken wat voor soort spieren je daar allemaal hebt zitten, misschien staat de ene wat strak gespannener dan de andere. Als je er geen last van hebt, lijkt het mij niet zo'n probleem hoe je buik er uit ziet.

Wat was het BAKERpraatje ook alweer? Hoogdragend een meisje en laag een jongen? :) :) :)

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja het schijnt zo te zijn ja maar ik hoor meer van mensen dat het niet klopt dan dat het wel klopt..
    wij weten het en als je nieuwsgierig bent kan je op mijn site kijken.. hihi alleen ik praat hier niet over een hij of een zij omdat mijn zus hier ook komt en die wil namelijk niet weten wat het word ;) die komt ook niet op mijn site..

11. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik vind je buik niet raar hoor:D Collegatje van me had ook zo'n bukkie:D Als je wat verder bent trekt dat wel weg!
    Kus

12. kijk eens in mijn foto album daar staan ook foto,s in die veel op jouw buik lijken zie wk 23 en wk 25 wat n verschil,vanvandaag moet nog geplaats worden!

groetjes krulliewullie :(

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vind het een hele mooie buik hoor bar, als het je buikspieren zouden zijn zou hij er nu zo uit zien als de mijne (zie album)

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    loeki, jij bent ook nog dun zeg..

krulliewullie12 de jouwe lijkt inderdaad wel op de mijne.. Ik dacht al dat ik de enige was :)

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Zoals je ziet ben ik al bijna 42 weken en bij mij ziet hij er nog steeds zo uit. Toch is het kindje wel ingedaald.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja bar buiken komen in alle maten. ;)

17. Niet meer actief

ik heb ook net zo'n buik hoor van de voorkant.. vind het wel grappig :D

18. Niet meer actief

Met zo'n lijntje zou ik me echt geen zorgen maken hahaha!

Deel Deze Pagina