soms dan ga je naar een babyzaak en vraag je je af waarom je uberhaupt de moeite hebt genomen om die kant op te rijden, dus vandaar dit topic.. Zal wel ff beginnen... BABYPARK te ENTER (OV) bereikbaarheid: mijn navi deed het niet, maar heb het toch kunnen vinden, gewoon op zoek gaan naar het industrieterrein.. staat niet geweldig aangegeven in enter Parkeren: Voldoende ruimte voor het gebouw Service: ze laten je lekker met rust, maar als je hulp nodig hebt dat hebben ze alle tijd voor je. Assortiment: veel keuze in speelgoed, kinderstoeltjes, badartikelen, kinderwagens, babykamer(ideeen), wipstoeltjes, maxi cosi's, boxen... niet veel babykleding en geen positiemode! Prijzen: Veel merkartikelen zoals stokke, babybjorn, aventus enz.. niet heel duur, maar ook niet super goedkoop.. maar wel dumpafdeling met afgeprijste spullen, zaten zeker goede deals tussen, maar verwacht geen super goedkope winkel.. iets gekocht?: Ja, de Raffi spullen waren 50% goedkoper, dus daar wat van ingeslagen. extra: restaurantje, wc's, junior afdeling voor de wat grotere kids.. De moeite waard? Heb er 3 uur rondgelopen dusseh.. ja best wel.. wel veel om uit te kiezen, misschien iets te veel.. niet goed voor je bankrekening.. rustig shoppen, geen opdringerige medewerkers.. Minpuntjes: weinig goedkope merken.. en nu.. eten!
Babypark Gouda: Aanrader omdat ze je helpen op afspraak. Je hoeft dus niet zelf in de gaten te houden wanneer een verkoper vrij is en je wordt ook niet constant aangesproken. Wil je iemand spreken, meld je dat bij de bali en na een paar minuten is er iemand voor je. Ondertussen kun je verder shoppen of lekker in het restaurantje zitten (ook een aanrader). Veel keuze en meestal voldoende parkeergelegenheid (op hele drukke dagen net iets te weinig).
babydump roelofarendsveen: ik vond de zaak echt super tegenvallen.. -niet gezellig om rond te lopen.. -bij de kinderkamers wordt je door 4 verschillende mensen aangesproken beetje teveel. -hele dure babykleertjes en heel weinig.. ik zou er niet zo meer heen gaan.. maar het pluspuntje is ze hebben wel leuke aanbiedingen...en kan veel schelen met andere winkels..
ik vind dat ik bij Baby Dump Roelofarendsveen juist steeds heel prettig geholpen word! Ben er nu meerdere malen geweest.
ik zeg ook niet dat je er niet prettig wordt geholpen maar ik vind het gewoon geen fijne zaak.. maar ja dat verschilt ook per persoon..de een vindt het een fijne winkel en de ander niet..
Ik hou niet van grote zaken als Babydump enzo (de naam alleen al...) dus hoop te kunnen voorkomen dat ik daar naartoe hoef. Maar ja, dat is heel persoonlijk natuurlijk he? Bovendien heb ik niet het idee dat ze echt veel geoedkoper zijn dan kleinere zaakjes. En ook bij kleinere zaken kun je best wat van de prijs aflullen als je het een beethje sympathiek aanpakt (zoals mijn man deed ). En dan kun je verderop in de straat of in het dorp of stad ook een bakkie koffie doen in een veel gezelliger tentje! (meer een algemeen verhaal ipv recensie! )
Wij hebben een aantal babyplanets gehad. In Drachten, Meppel en Sneek. Die in Drachten is het grootst en erg gezellig. Ook zijn we naar Babyhuis Wierdsma in Sneek geweest. Die is ook wel redelijk groot, maar het viel ons op, dat daar een gewone MaxiCosi CabrioFix 40 euro duurder is dan bij de Babyplanet. En zo waren er nog meer artikelen een stuk duurder. De babydump (in Grou) viel ons tegen. Klein en niet goedkoper dan Babyplanet. Onze favo is BABYPLANET!
Onze aanrader is Babydump in Roelofarendsveen; ze matchten de laagste prijs die ik met internetshoppen had gevonden. Ze hebben veel keus, veel parkeergelegenheid, we zijn aardig geholpen en zeer op tijd geleverd. Babypark in Gouda vonden wij een drama; vreselijk duur en personeel niet aardig. Zo zie je maar weer hoe persoonlijk al deze ervaringen zijn.
Babypark Kesteren Service: Wij zijn heel prettig geholpen. Je kan er goed parkeren en tussendoor lekker vaak gaan zitten om wat te drinken. Assortiment: doordat er een dumpzaak en een gewone zaak zitten, is er veel aanbod in verschillende prijsklassen. Wij hebben bv een Maxi-Cosi uit de 2008-collectie gehaald bij de dumpzaak. Is een stuk goedkoper en alleen de stof is anders (het model zelf is al 3 jaar hetzelfde). Nadeel kan wel zijn dat het zo'n gigantische zaak is, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet (of door de babyspullen de baby, zoals mijn man opmerkte ). Prijs: Ze hebben een bescheiden standaard staffelkorting, maar als je zorgt dat je een goede verkoopster hebt, kun je wel extra korting krijgen. Moet je wel zorgen dat je een wat ouder iemand hebt die zo'n korting ook mag geven, en geen jong meisje (vakantiehulp of zo), want die zeggen automatisch nee. En er is dus een dumpzaak naast (waar je ook nog de extra korting over krijgt), dus je kunt handig op en neer lopen om te kijken wat je uit de dump kan halen en waarvoor je 'normale' prijzen moet betalen. Let wel op als je een showroommodel o.i.d. uit de dump haalt, wij zagen pas na drie keer goed kijken dat het bedje dat we op het oog hadden een pootje miste. Maar met bv. een nieuw exemplaar van een 2008-model is natuurlijk niks mis.
Ikzelf vond het geen fijne winkel. Veels te groot en vond het personeel niet echt vriendelijk. (al is dat iets wat ik zo ie zo van heel veel mensen in Gelderland vind) Ben voor de kinderwagen naar Prenatal in Woonboulevard Arnhem geweest. En heb hem vanmiddag opgehaald ! Net heerlijk de Bugaboo in elkaar gezet.