Iemand een idee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Montgommery, Feb 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel mijn menstruatie niet heel erg regelmatig is, verwacht ik over twee dagen mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus. Vanmorgen dacht ik dat ik dat het deze maand weer niet gelukt was omdat ik twee mini druppeltjes licht bruin in mijn ondergoed had, en verwachtte dat mijn menstruatie daarmee zou beginnen. In plaats daarvan heb ik nog geen rood gezien vandaag! Alleen neemt mijn afscheiding ligt toe. Het is vooral slijmerig en het blijft een licht bruine gloed hebben. Maar dan ook echt heel licht bruin. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?

2. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ja: of je hebt een innestelingsbloeding, of je wordt ongesteld. Of je bent om een andere reden lek van binnen :D Deze opties had je vast zelf ook al wel bedacht :p

Succes met afwachten...! ;)

3. Marlo

Marlo Bekend lid

Aug 30, 2014
    845
    161
    43
    Afwachten! Moeilijk he ;)

4. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties :)
    Wat een onzekerheid en wat spannend! Ik krijg weer een beetje hoop dat het misschien toch van de innesteling is, aangezien de dijken nog steeds niet zijn doorgebroken.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Helaas zegt afscheiding niks. Kan 2 kanten op

Of de afsluiting vd bmm bij zwangerschap of juist de afbraak van slijmvlies omdat je ei helaas niet bevrucht is.

Je kunt ook een vaatje hebben dat is gesprongen waardoor je iets afveegd, of mss toch start ms... Aangezien je niet weet hoe of wat

Gebruik je ovutesten?

6. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee we hebben om de dag sex, gebruiken daarom geen ovulatietesten. De laatste keer sex was zondagavond.

7. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Montgommery, hoe is het nu?

Share This Page