Hoewel mijn menstruatie niet heel erg regelmatig is, verwacht ik over twee dagen mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus. Vanmorgen dacht ik dat ik dat het deze maand weer niet gelukt was omdat ik twee mini druppeltjes licht bruin in mijn ondergoed had, en verwachtte dat mijn menstruatie daarmee zou beginnen. In plaats daarvan heb ik nog geen rood gezien vandaag! Alleen neemt mijn afscheiding ligt toe. Het is vooral slijmerig en het blijft een licht bruine gloed hebben. Maar dan ook echt heel licht bruin. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?
Ja: of je hebt een innestelingsbloeding, of je wordt ongesteld. Of je bent om een andere reden lek van binnen Deze opties had je vast zelf ook al wel bedacht Succes met afwachten...!
Bedankt voor jullie reacties Wat een onzekerheid en wat spannend! Ik krijg weer een beetje hoop dat het misschien toch van de innesteling is, aangezien de dijken nog steeds niet zijn doorgebroken.
Helaas zegt afscheiding niks. Kan 2 kanten op Of de afsluiting vd bmm bij zwangerschap of juist de afbraak van slijmvlies omdat je ei helaas niet bevrucht is. Je kunt ook een vaatje hebben dat is gesprongen waardoor je iets afveegd, of mss toch start ms... Aangezien je niet weet hoe of wat Gebruik je ovutesten?
Nee we hebben om de dag sex, gebruiken daarom geen ovulatietesten. De laatste keer sex was zondagavond.