Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en ook nieuw met het proberen om zwanger te worden Mijn vriend en ik zijn nu eindelijk aan het proberen! Ik ben december gestopt met de pil, en eind december mijn eerste echte menstruatie gehad! Cyclus is meteen gelukkig regelmatig tot nu toe, december 29 en januari 28, keurig toch? Ook ben ik bezig geweest mijn eisprong te vinden met ovulatietesten. December niet gelukt, januari wel maar niet 'raak geschoten' en deze maand twijfel ik heel erg! Ik doe meestal 's ochtends en 's avonds een test zodat ik de LH-piek niet mis. mijn vorige ei was netjes halverwege de cyclus, maar deze keer twijfel ik dus! cyclusdag 12 had ik 's avonds een negatieve test (licht streepje, zijn kruidvat ovulatietesten trouwens). De volgende ochtend, cyclusdag 13 om 6.00 was ie knalpositief! ik dacht dus, nou klussen dus! Eitje komt eraan! vervolgens heb ik nog 6 testen er tegenaan gegooid om te kijken of het misschien een vals positief was, omdat ik ochtendurine heb gebruikt... De testen bleven allemaal negatief (licht streepje) Ik twijfel nu dus heel erg of we het klussen wel goed getimed hebben en of er nog een kans is dat het raak is! Vorige maand had k CD 12 en 13 een positieve ovulatietest. We hebben deze de avond voor de (vals?)positieve test geklust, en vervolgens om de dag die hele week. Nu zit ik op dag 5 of 6 voor mn NOD en ben ik vaag misselijk, beetje weeiig gevoel in mijn hele buik. Had vanmorgen wat bruinverlies, begon eigenlijk 3 dagen geleden, gisteren geen spotting en vandaag dus weer wel! CD 19 had ik trouwens ook een soort van zenuwtrekjes links in mijn onderbuik... Mijn kinderwens is zo sterk, en zou graag wat reacties van jullie willen horen, ik kan het namelijk verder met niemand delen omdat niemand weet dat we voor een kindje gaan Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen, ben hier niet zo goed is hihi
Hmm, moeilijk te zeggen. Misschien ter geruststelling? Mijn ovulatietests lopen ook niet altijd even geleidelijk op. Soms is ie de ene dag negatief en de dag erop knal positief (en daarna is hij binnen een dag weer negatief). Het zou best je ei geweest kunnen zijn hoor, op cyclusdag 13. Maak je vooral niet te veel zorgen, het gaat vast ooit lukken Wie weet deze maand al wel. Jullie zijn nog maar kort bezig, dus probeer er vooral van te genieten!
Ik heb trouwens zelf vaak ook "symptomen" (althans, dat denk ik dan wij zitten nu overigens in ronde 5) die achteraf vooral in mijn hoofd zaten. Of het waren pre-menstruele klachten. Afijn, 't is allemaal onzeker. Nog een paar dagen geduld!
Ja je hebt ook gelijk, ik weet het zelf allemaal ook wel... Het is gewoon zo moeilijk om steeds af te wachten! Ik heb al jaren een kinderwens en nu ik mijn huidige vriend heb is het alleen maar erger geworden hihi Zelfs toen ik aan de pil was hoopte ik elke maand dat ik door de pil heen zwanger zou worden... erg he? Nu we er echt voor gaan gaan de dagen me niet snel genoeg voorbij Wel heel fijn inderdaad een beetje geruststelling en om ervaringen van anderen te horen!!