Hoe vet op heupen verminderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Goedemorgen dames.

Ik ben nu een kleine 2 maand aan het afvallen, en het gaat mooi en gestaag. Mijn armen worden al slanker, mijn gezicht, mijn benen, mijn borsten (YAY!) en mijn taille... Maar nu: het vet op mijn heupen verdwijnt (nog) niet en het lijkt nu wel 10 keer zoveel omdat mijn taille dus smaller word. Echt verschrikkelijk dit en de kleren die ik normaal zo graag draag, doe ik nu liever niet meer aan omdat het daar mega in opvalt :$

Wie heeft dé tip om het vet op mijn heupen te verminderen??!!!

Groetjes Minyaweth

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jeetje dat heb ik dus ook....ik heb het daar juist heel erg.....geeft een heel vreemd model :(

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat zou ik ook graag willen weten want tot dat punt ben ik tevreden, maar mn heupen vind ik vreselijk :( zelfs mn blubber buik vind ik niet zo erg die hou ik wel in als ik een bikini aan heb:D hahahaha

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Héél vreemd ja... :$ Ben er ook absoluut niet blij mee! hahaha
    Mijn probleem gebied is dus echt mijn heupen en mijn buik. Heb een aardig buikje overgehouden van de zwangerschappen.

5. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hardlopen en aquajogging! Werkt hier echt prima!

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Fietsen of heupoefeningen doen!!

7. kalli

kalli Niet meer actief

Het is niet mogelijk om vet af te vallen op één bepaalde plaats, mits je voor liposuctie of dergelijke zou kiezen. Wat je wel kunt doen is je gehele lichaam trainen, waardoor de verhoudingen optisch wat meer gelijk trekken. Nu is het ook iets wat in je genen zit hoor, want heb je van nature "bredere" heupen, dan kun je trainen wat je wilt, maar dat verschil blijf je houden.

Fietsen bijvoorbeeld is een sport waarbij je heel goed je benen traint, de vorm van je benen zal veranderen, maar dat wil niet zeggen dat het vet daar dan ook minder wordt. Er zijn zelfs vrouwen die juist niet fietsen, omdat ze vinden dat ze dan juist dikke benen krijgen...

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bij mij heeft joggen altijd heel goed geholpen voor buik, billen en benen. Wil niet zeggen dat het perse veel smaller was, maar wel gespierder. Nu ik een jaar of drie niet meer heb gejogd merk ik heel duidelijk verschil. Ik ga vandaag weer nieuwe sportkleding halen en ga dan weer 3x per week joggen. Dat helpt zo goed.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik fiets elke dag en doe elke dag een half uur op de wii fit. Daar doe ik voornamelijk aerobics en yoga om mijn gehele lichaam te trainen. Maar toch dat vet op de heupen hé...
    Auqajogging lijkt me echt leuk, maar daarvoor wil ik écht eerst nog meer afvallen! No way dat ik nu in een badpak kruip :)
    Dat mijn heupen wat breder blijven als de rest vind ik niet erg, er mag echt wel wát spek op zitten, maar dat wat ik nu heb is echt niet mooi...

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als je je buik kunt inhouden in bikini heb je echt nog geen blubberbuik ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het werkt met afvallen eigenlijk heel 'simpel'.. Op je heupen, billen en buik kom je het snelst aan.. Daar hoopt het vet zich eerst het meeste op.. Dat betekend echter ook dat het vet er daar pas als laatste af gaat.. Raar maar waar en flink balen.. Sporten helpt het beste (fietsen, joggen o.i.d.) maar heeft meestal het meeste tijd nodig om het vet er daar vanaf te werken..

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat ligt aan de verhoudingen he;) Ik ben heel erg klein en als ik ook maar een beetje aankom zie ik er al uit als een michelinpoppetje. En ook als ik mijn buik in hou dan ben ik nog steeds niet slank hoor hahaha.

13. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    buikdansen is goed voor buik en heupen

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1