Hallo, we waren vanmiddag op stap en hebben daarbij veel geslenterd en lang moeten staan. Op een gegeven moment kon ik niet langer meer staan want ik had zo'n pijn net boven mijn liezen en straalde uit naar mijn benen. Nu is mijn vraag is dit bandenpijn of iets anders? Lijkt me zo vroeg want ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger. Groetjes Saren
Lijkt mij normaal. Je baarmoeder groeit. Ik heb nu 2wkn zwanger en voel een trekkende baarmoeder uitstralend naar de liezen.
Hoi, ik zit nu ook op 6weken en heb sinds vorige week geregeld last van buikpijn. En kraampjes. Schijnt heel normaal te zijn.
Heb vanavond al 2x een heel branderig gevoel in mijn onderbuik. Weet niet wat dit is?? Draag wel een synthetische onderbroek misschien dat dat er iets mee te maken heeft maar heb meer het gevoel dat het van binnenuit komt. Ik heb altijd koude handen dus die leg ik er maar op ter verkoeling, dat voelt wel prettig.
Hoi allemaal, Frambloosje gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wanneer heb je pos getest? En ik had een vraagje, wanneer had jij je ei? En hoe lang daarna kreeg je dat trekkende gevoel? Lijkt het een beetje op spierpijn? Thnx alvast! Groetjes
Denk je vanaf de innesteling? En gefeliciteerd natuurlijk! Ik zie dat een spontane zwangerschap moeilijk zou zijn bij jullie, fijn dat het dan toch gelukt is! Hier hebben vorige week ook te horen gekregen dat een spontane zwangerschap er niet is zit, maar sinds de dag erna dat ik erge buikkrampen kreeg (dag 20) heb ik dat trekkende gevoel, maar misschien hou ik uit hoop mezelf wel voor de gek en zijn het gewoon mn darmen, die zijn sindsdien nog meer overstuur dan normaal. Hoe groot was de kans bij jullie? Fijn dat het toch zo gelukt is! Ben heel blij voor je, wanneer teste je positief? Groetjes